اخبار داغ

ریاست مجمع سازمان بسیج جامعه پزشکی مطرح کرد:

اگر مردم پای انقلاب ایستاده اند این مرهون تفکریست که امام به نام بسیج راه اندازی کرد

اگر مردم پای انقلاب ایستاده اند این مرهون تفکریست که امام به نام بسیج راه اندازی کرد
مسعود خاتمی گفت : با همان فرمولی که امام در انقلاب پیروز شد در جنگ هم پیروز شدیم، با این تفکر بسیجی ما در جنگ پیروز شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛دکتر مسعود خاتمی در نهمین مجمع عمومی بسیج جامعه پزشکی که در قم در حال برگزاری است گفت : با همان فرمولی که امام در انقلاب پیروز شد در جنگ هم پیروز شدیم،  با این تفکر بسیجی ما در جنگ پیروز شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
خاتمی افزود: خیلی از اقشار جامعه در این مسائل کمک کردند ویکی از اقشار که ما فکر حضور آنهارا نداشتند قشر جامعه پزشکی کشور بود که بیانیه ها صادر کردند و حضور خود را کنار امام و انقلاب رسما بارها اعلام کردند.
,
خاتمی با اشاره به فعالیت های پزشکان بسیجی در جنگ گفت: ما درزمان جنگ درگیر مجروحین بودیم و درگیر احداث بیمارستان های صحرایی بودیم اما جامعه پزشکی خدمات خوبی را در همان زمان هم ارائه داد همین خدمات بود که در انتها منجر به تاسیس بسیج جامعه پزشکی شد. 
,
 
,
خاتمی در پایان افزود: همچنان بسیجیان جامعه پزشکی آماده هستند که تاثیرگذار در بحث پزشکی کشور باشند بسیج باید در سیاست های کلان تصمیم گیر و تاثیر گذار باشد و آن چیزی که ما از بسیجی ها مد نظرمان است یک انسان هایی است که اهل انفاق هستند
,
 
,
امیدوار هستم که انشاءالله خداوند توفیق این را به ما بدهد که بتوانیم بسیجی واقعی باشیم.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه