اخبار داغ

صبح امروز؛

دوره آموزشی بورس زعفران در رشتخوار آغاز شد

دوره آموزشی بورس زعفران در رشتخوار آغاز شد
صبح امروز دوره آموزشی کاربردی بورس زعفران و کلاس توجیهی کاشت داشت و برداشت این محصول در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشتخوار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛  صبح امروز دوره آموزشی کاربردی بورس زعفران و کلاس توجیهی کاشت داشت و برداشت این محصول در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشتخوار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رحمان آراسته مدرس بورس کالای ایران، در رابطه با فعالیت بورس زعفران در جمع کشاورزان و شرکت کنندگان در این دوره با اشاره به اینکه این دوره با  هدف آشنایی بیشتر شیوه های نوین معامله در بورس زعفران برگزار می‌شود، گفت: معاملات در بورس به صورت آنلاین است، که کشاورزان بعد از دریافت کد بورس اقدام به انجام معامله در سامانه می کنند.

,

وی در ادامه، با اشاره به اینکه استقبال از بورس زعفران می‌تواند باعث ثبات قیمت و حذف قیمت گذاری دلالان در بازار شود، افزود: زمانی ما می توانیم تعیین کننده قیمت زعفران باشیم که خودمان را دست کم نگیریم، قیمت زعفران را باید کشاورزان تعیین کنند زمانی قیمت را کشاورز تعیین می‌کند که حضور حداکثری داشته باشد.

,

شهرستان رشتخوار با سطح زیر کشت بیش از 6 هزار هکتاری کشت زعفران، با توجه به موقعیت آب و هوایی یکی از قطب های اصلی تولید زعفران در جهان است.

,

شغل بیش از 80 درصد مردم این شهرستان کشاورزی و دامپروی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه