اخبار داغ

فرمانده انتظامی بندرعباس خبر داد؛

افزایش ۳۵۵ درصدی کشف کالای قاچاق در بندرعباس!

افزایش ۳۵۵ درصدی کشف کالای قاچاق در بندرعباس!
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه 396 درصد کشف مشروبات الکلی داخلی افزایش یافته است، گفت: هزار و 103 درصد کشف سوخت قاچاق نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ اسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی بندرعباس پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به کاهش 26 درصدی مجموع سرقت ها در 48 ساعت گذشته اظهار کرد: دستگیری سارقان و افراد مذمون به سرقت 30درصد افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته کشف کالای قاچاق 100 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: 10 هزار لیتر سوخت قاچاق با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این شهرستان کشف شده است.

,

, ,

مشایخ با اشاره به افزایش 123 درصدی دستگیری اتباع غیر مجاز و بیگانه در سطح شهرستان بندرعباس عنوان کرد: در 48 ساعت گذشته 116 نفر معتاد متهاجر  و  پنج نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شده اند.

,

وی با بیان اینکه دستگیری متهمین تحت تعقیب 40 درصد افزایش یافته است، گفت: در 48 ساعت گذشته 240 نفر به عناوین مختلف در سطح شهرستان بندرعباس دستگیر شده و از این تعداد 20نفر سارق و یک باند شش نفره سرقت داخل خودرو با میانگین سنی 24 تا 31 بوده که اکثر آنها سابقه دار و به بیش از 30 فقره سرقت اعتراف کرده اند و اموال مسروقه کشف و به مال باختگان تحویل داده شده است.

,

, ,

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به دستگیری باند پنج نفره سارقین موبایل در شهرستان بندرعباس بیان کرد: در 48 ساعت گذشته باند پنج  نفره سرقت کابل و سیم برق دستگیر شده اند که گروه سنی 27 الی 30 سال بوده که به 20 فقره سرقت سیم کابل اعتراف کرده اند.

,

مشایخ با بیان بیان اینکه در 11 ماه سال جاری جرائم خشن 34 درصد کاهش یافته است، گفت: در سال گذشته 122 مورد جرائم خشن صورت گرفته که با اقدامات پیش گیرانه امنیتی این میزان به 80 مورد کاهش یافته است.

,

وی با اشاره به افزایش 38 درصدی کشفیات سرقت در 11 ماهه سال جاری عنوان کرد: در این مدت دو هزار و 586 مورد سرقت کشف و سه هزار و 814 سارق دستگیر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 38 درصد دستگیری ها افزایش یافته است.

,

, ,

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه 396 درصد کشف مشروبات الکلی داخلی افزایش یافته است، اظهار کرد: کشف مشروبات الکلی خارجی نسبت به مشابه سال گذشته 12 درصد کاهش یافته همچنین کشف سلاح 63 درصد افزایش یافته است.

,

مشایخ با اشاره به افزایش هزار و 103 درصدی کشف سوخت قاچاق نسبت به سال گذشته خاطر نشان کرد: در 11 ماهه سال جاری 55 هزار و 277 نفر متخلف دستگیر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 37 درصد افزایش یافته همچنین کشف کالای قاچاق در این شهرستان355  درصد افزایش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه