اخبار داغ

رییس هلال احمر تربت حیدریه خبر داد؛

آغاز دوره باز آموزی طرح نوروزی جنوب خراسان رضوی در تربت حیدریه

آغاز دوره باز آموزی طرح نوروزی جنوب خراسان رضوی در تربت حیدریه
رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از آغاز دوره باز آموزی طرح نوروزی جنوب خراسان رضوی و مسابقات امداد و نجات منطقه ۳ استان در تربت حیدریه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ رضا مومن زاده صبح امروز در حاشیه برگزاری دوره باز آموزی طرح نوروزی جنوب خراسان رضوی در تربت حیدریه اظهار داشت: هدف از برپایی دوره بازآموزی طرح نوروزی 98 و مسابقات امداد و نجات منطقه 3 خراسان رضوی، تجدید دوره های آموزشی و ارزیابی توانمندی امددگران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی  با بیان اینکه این دوره به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت، افزود: 120نفر شرکت کننده مرد در چهار ماده کوهستان، جاده، آوار و اسکان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

,

 

,

مومن زاده همچنین گفت: منطقه سه استان شامل شهرستان های گناباد، مه‌ولات، بجستان، بردسکن، کاشمر، تربت جام، خواف، رشتخوار، فریمان و تربت حیدریه است.

,

 

,

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار تربت حیدریه گفت: هر چند جمعیت هلال احمر این شهرستان در زمره دستگاه های بسیار فعال می باشد، اما امکانات آموزشی آن در شان این سازمان امدادگر و خدمت رسان نیست.

,

 

,

محمد ابراهیم داوودیان افزود: اهمیت این نقص زمانی بیشتر مشهود می شود که مسوولان جمعیت هلال احمر استان بدانند، شهرستان تربت حیدریه به لحاظ عقبه تاریخی، دارای موقعیت خاص استراتژیک در منطقه است.

,

 

,

وی گفت: همین اهمیت ها موجب شده تا فرمانداری تربت حیدریه به معاونت استانداری ارتقا پیدا کند و شایسته است دستگاه های اجرایی آن نیز به موازات این ارتقا، اعتباراتشان نیز افزایش یافته و از موقعیت ممتازتری برخوردار شوند.

,

 

,

داوودیان افزایش اعتبارات پژوهشی، آموزشی و پیشگیرانه را موجب کاهش هزینه های درمان و امدادرسانی دانست و از مسوولان جمعیت هلال احمر استان درخواست کرد نسبت به رفع کمبودهای آموزشی و امدادرسانی تربت حیدریه توجه بیشتری مبذول بدارند.

,

 

,

وی در ادامه به فعالیت های یک سال اخیر هلال احمر تربت حیدریه در حوزه آموزش اشاره کرد و گفت: آموزش همگانی و آموزش خانواده ها در مواجه با مخاطرات به تعداد پنج هزار و 200 خانوار و با جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر، برگزاری طرح های آموزشی دانش آموزی در 72 مدرسه و با جمعیت هزار و 500، عقد تفاهم نامه با شهرداری برای آموزش گروه‌های امداد در 27 محله، برگزاری دوره های آموزشی 22 ساعته به تعداد 50 دوره و با شرکت بالغ بر هزار نفر و برپایی دوره آموزش همگانی در سطح شهرستان با شرکت سه هزار و 500 نفر از جمله این اقدامات است.

,

 

,

جمعیت هلال احمر تربت حیدریه دارای سه پایگاه ثابت در مناطق گرماب، کامه و زاوه، می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه