اخبار داغ

خبر خوب مدیر فرودگاه شاهرود؛

تلاش برای برقراری پرواز عتبات از فرودگاه شاهرود در ایام نوروز/ پرواز‌ها به مقصد مشهد، تهران و کیش برقرار هستند

تلاش برای برقراری پرواز عتبات از فرودگاه شاهرود در ایام نوروز/ پرواز‌ها به مقصد مشهد، تهران و کیش برقرار هستند
مدیر فرودگاه شاهرود از احتمال انجام پرواز عتبات عالیات از فرودگاه شاهرود در ایام نوروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی حمیدپور مدیر فرودگاه شاهرود در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن اجرای برنامه‌های سالانه برای این فرودگاه اظهار داشت: طبق برآورد ما، اجرایی‌شدن برنامه‌ها در اغلب حوزه‌ها، بین 85 تا 100 درصد موفقیت‌آمیز بوده است و امیدواریم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

حمیدپور در پاسخ به این سوال که «آیا لغو اخیر برخی از پروازهای فرودگاه شاهرود به دلیل فقدان مسافر بوده است؟» ضمن تکذیب شدید این گزاره گفت: ما به عنوان یک مجموعه ملی، خدماتی در شأن مردم به آن‌ها ارائه می‌کنیم و دو دیسیپلین ملی و بین‌المللی داریم؛ ما طبق ضوابط خود کار می‌کنیم و شرکت هواپیمایی نیز بر اساس ضوابط خود عمل می‌کند و این شرکت گاه بنا به دلایل عملیاتی خود، تصمیم می‌گیرد که در برهه‌هایی یک پرواز را کنسل کند.

,

وی بار دیگر لغو برخی پروازها را با سیاست‌‌های شرکت هواپیمایی مرتبط دانست و گفت: این اتفاق در سراسر کشور رخ می‌دهد و امری غیرعادی نیست؛ چنان‌که پروازهایی در همدان، خوی، خرم‌آباد و برخی دیگر از شهرها بنا به دلایل عملیاتی لغو شده‌اند.

,

مدیر فرودگاه شاهرود با یادآوری این مطلب که در هفته گذشته پروازی از مبدأ کیش با یکصد مسافر به فرودگاه شاهرود وارد شد گفت: اغلب مسافران این پرواز از مازندران، سبزوار، گنبد، آزادشهر و تهران بودند؛ چراکه نرخ بلیت کیش به تهران بالا بود و مسافران ترجیح داده‌اند که ابتدا به شاهرود بیایند و سپس به مقاصد اصلی خود بروند.

,

مدیر فرودگاه شاهرود با بیان این که پروازهای این فرودگاه به مقاصد مشهد مقدس، تهران و کیش هفته‌ای دوبار انجام می‌شود، درباره برنامه ویژه نوروز گفت: با همت مسئولان استان و شهرستان و با پیگیری‌های مسئولان حج و زیارت، بر آن هستیم تا در صورت امکان در ایام نوروز، نخستین پرواز از فرودگاه شاهرود به مقصد عتبات عالیات را انجام دهیم.

,

حمیدپور در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با زیان‌ده بودن بسیاری از فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه شاهرود گفت: در حال حاضر تمامی فرودگاه‌های کشور به جز یک فرودگاه، زیان‌ده هستند؛ چراکه هزینه‌های نگهداری فرودگاه بسیار بالاست؛ بنابراین این زیان‌ده بودن مختص فرودگاه شاهرود نیست.

,

وی با تأکید بر این که وصول مطالبات تمامی فرودگاه‌های کشور به سختی انجام می‌شود گفت: اکنون بسیاری از وظایف تکلیفی از عهده فرودگاه‌ها برداشته شده است و شرکت فرودگاه‌ها درآمد-هزینه‌ای عمل می‌کند اما ما وظیفه داریم که به نحو احسن به مردم خدمات ارائه کنیم.

,

مدیر فرودگاه شاهرود با بیان این که باید به فلسفه وجودی هر فرودگاه در کشور توجه کرد گفت: هریک از فرودگاه‌ها در هر منطقه از کشور دلایل توجیهی مطلوبی داشته که نظام و کشور را بر آن داشته تا از تأسیس و تداوم فعالیت آن‌ها حمایت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه