اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

باید برنامه ریزی مناسبی برای رفع بیکاری انجام شود

باید برنامه ریزی مناسبی برای رفع بیکاری انجام شود
فرماندار میاندوآب گفت: اشتغال زمینه فقر را از بین می برد و باید در سطح کلان برنامه ربزی مناسبی برای حل بیکاری انجام گیرد تا بر بیکاری غلبه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مهدی قهرمانی امروز در دیدار و تجلیل از خبرنگاران در میاندوآب با تاکید بر اینکه باید دست به دست هم دهیم تا این شهرستان را به جایگاه واقعی اش برسانیم، اظهار کرد: هر جا وحدت حاکم باشد در آنجا شاهد موفقیت و توسعه خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار میاندوآب افزود: هیچ کس از اختلاف نتیجه نگرفته است و عقب ماندگی و پسرفت نتیجه اختلاف است.

,

وی با بیان اینکه در مدت مسئولیت خویش در فرمانداری میاندوآب با برخی مسائل روبرو شده که عذاب آور است و بارها از خودم پرسیده ام که چرا این مسئولیت را قبول کرده ام، گفت: بیکاری و فقر دو موضوعی هستند که در مراجعات مردمی بیشتر با آن روبرو می شویم.

,

قهرمانی با اشاره به اینکه این مشکلات تنها مختص میاندوآب نیستند، تصریح کرد: مسئولیت فرمانداری به دلیل برخی مسائل حاشیه ای که وجود دارد، در این موقعیت و زمان خیلی سخت است.

,

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: برخی مسائل که امروز باب شده اصلا برایم اهمیتی ندارد چرا که هر نوع رفتار کنی قطعا عده ای حرف خود را می زنند.

,

وی به ایجاد اختلاف توسط دشمنان اشاره کرد و گفت: هدف دشمن ایجاد اختلاف، مشکل آفرینی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام است.

,

قهرمانی تصریح کرد: اگر می خواهیم دشمن به اهداف خود دست نیابد باید وحدت خود را حفظ کنیم.

,

فرماندار میاندوآب در ادامه بر اهمیت فرهنگ سازی اشاره کرد و افزود: برخی بدعت های غلط که در جامعه وجود دارد را می توان با فرهنگ سازی اصلاح کرد.

,

وی هم چنین در پایان با اشاره به اینکه بیکاری عامل اصلی فقر است، اظهار کرد: اشتغال زمینه فقر را از بین می برد و باید در سطح کلان برنامه ربزی مناسبی برای حل بیکاری انجام گیرد تا بر بیکاری غلبه کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه