اخبار داغ

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان خبر داد؛

کسب مدال برنز رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی ۲۰۱۹ توسط بانوی زنجانی

کسب مدال برنز رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی ۲۰۱۹ توسط بانوی زنجانی
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان از کسب مدال برنز رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی ۲۰۱۹ العین امارات توسط رقیه شجاعی بانوی زنجانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیگیری برنامه‌های هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان در بخش‌های مختلف، اظهار کرد:  تیرانداز زنجانی همراه با تیم ملی راهی مسابقات جام جهانی شد و در آنجا موفق به افتخارآفرینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی از کسب مدال برنز رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی ۲۰۱۹ العین امارات توسط رقیه شجاعی خبر داد و گفت: این تیرانداز زنجانی  در ماده  R2  تفنگ بادی ۱۰ متر ایستاده در کلاس SH1 در مرحله فینال رقابت ها با ثبت رکورد ۲۲۵٫۶ در جایگاه سوم، موفق به کسب مدال برنز شد.

,

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه در این بخش از مسابقات جام جهانی تیراندازی در امارات  نمایندگانی از کشور ترکیه و چین به ترتیب در مکان های اول و دوم قرار گرفتند، گفت: رقیه شجاعی در مرحله مقدماتی با رکورد ۶۲۴٫۱ به عنوان نفر دوم راهی فینال شده بود.

,

وی با بیان اینکه برای موفقیت در این بازیها نیازمند حمایت مالی هستیم، گفت: ما برای ورزش جابنازان و معلولان تنها یک مجموعه را در اختیار داریم که در این راستا انتظار حمایت بیشتر داریم.

,

مرادی بیان کرد: انتظار ما این است دستگاه‌های متولی، اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان امکانات بیشتری در اختیار ورزشکاران ما قرار دهند تا آنها بدون دغدغه تنها به فکر ورزش بوده و بتوانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه