اخبار داغ

با حضور گسترده دانشجویان و شهروندان؛

اولین یادواره شهدای گمنام قوچان برگزار شد

اولین یادواره شهدای گمنام قوچان برگزار شد
یادواره شهدای جاوید نام، در اولین سالگرد تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد قوچان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، ظهر امروز و با استقبال گسترده جامعه دانشگاهی و شهروندان، اولین یادواره دو شهید گمنام دانشگاه آزاد قوچان در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در این مراسم با بیان اینکه راه و رسم شهادت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کورشدنی نیست، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون، کاروان رهروان راه خدا بی وقفه در حال حرکت بوده و هیچگاه دچار وقفه نشده و نخواهد شد.

,

وی با اشاره به حادثه تروریستی روزهای اخیر در سیستان وبلوچستان که منجر به شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی شد، افزود: طی چهار دهه اخیر و با وجود تمام مشکلات و دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی، با صلابت در مسیر پیشرفت و آبادانی حرکت کرده ایم و در آغاز ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی، تروریست ها و حامیانشان با حمله به کاروان پاسداران انقلاب اسلامی، دوباره چنگ و دندان خود را نشان دادند، اما باید دانند که انتقام خون این شهدا را خواهیم گرفت.

,

مسئول سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران در این بیانیه به هفت راهبرد اساسی اشاره کرده اند که از این میان به می توان به اخلاق و معنویت بعنوان دو عنصر اساسی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی اشاره کرد.

,

وی با بیان اینکه در دهه اول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس این دو عنصر در اوج قرار داشت، تصریح کرد: شهدای گمنام، پرچمدار اخلاق و معنویت دینی بوده و هستند و برای این دو ارزش جان خود را تقدیم این انقلاب کرده اند.

,

سردار یوسفعلی زاده با اشاره به سبک زندگی بعنوان یکی دیگر از محورهای اصلی بیانیه گام دوم، تصریح کرد: سبک زندگی با تکیه بر آداب و سنت های ایرانی و اسلامی با سبک زندگی غربی بسیار متفاوت بوده، زیرا متاسفانه سبک زندگی غربی مبتنی بر انسان بوده و جایگاهی برای خدا ترسیم نشده است.

,

وی تاکید کرد: اقتصاد یکی از مهمترین بندهای بیانیه گام دوم محسوب می شود، چرا که بسیاری ازگناهان، ذلت ها و حت ی بی بند و باری ها ممکن ریشه د ر مشکلات اقتصادی داشته باشد.

,

مسئول سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی، با بیان اینکه در حوزه اقتصاد می بایست بصورت جهادی وارد شد  و اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است، گفت: عدم تامین نیاز ها و خواسته های خود از سود جامه، ممکن است منجر به وابستگی به سایر کشورهای می شود و ارائه فرمول های غیربومی، مشکلات کشور را نه تنها حل نمی کند بلکه عزت و استقلال کشور را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه