اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی البرز خبر داد؛

خواننده زیر زمینی در کرج دستگیر شد/ یک باند کیف قاپی با 20 فقره سرقت به دام قانون افتاد

خواننده زیر زمینی در کرج دستگیر شد/ یک باند کیف قاپی با 20 فقره سرقت به دام قانون افتاد
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: 4 نفر از متهمین یک باند8 نفره سرقت از منزل به شیوه بالکن و پنجره روی در کرج و فردیس دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، رئیس پلیس آگاهی البرز ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دستگیری یک متهم آقا که با پوشش چادر اقدام به 3 فقره سرقت در کرج کرده بود، گفت: این جوان 25 ساله سابقه دار که ارزش اموال سرقت شده اعم از طلا و ... توسط وی قریب به200 میلیون تومان بود صبح امروز چهارشنبه به دام قانون افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ محمد نادربیگی به نقش شبکه های اجتماعی در سه فقره سرقت مذکور اشاره کرد و افزود: 4 نفر از متهمین یک باند8 نفره سرقت از منزل به شیوه بالکن و پنجره روی در کرج و فردیس دستگیر شدند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه یکی از متهمین باند مذکور خواننده زیرزمینی است، افزود: تا کنون 7 محل سرقت شناسایی شده و متهمین که سرقت های خود را با خودروهای پژو و دنا انجام می دانند به سرقت های دو میلیاردی خود اقرار کردند. 
,
 
,
سرهنگ نادربیگی به کیف قاپی با خودرو در کرج و تغییر شیوه دزدها اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا یا شکایت یک مالباخته خانم از مهرشهر، 2 نفر شناسایی و دستگیر شدند و به 20 فقره سرقت با خودرو پراید اقرار کردند. 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه9 مالباخته خانم تا کنون شناسایی شده و تعدادی مدارک و گوشی موبایل از متهمین کشف و ضبط شد، تصریح کرد: دو متهم با شاکیان تماس گرفته و در ازای تحویل مدارک مبالغی را از آنها درخواست می کردند. 
,
 
,
سرهنگ نادربیگی با اشاره به افزایش سرقت قطعات خودرو در کرج، گفت: باند 4 نفره سارقان در قالب دو سارق و دو مالخر طی روزهای اخیر دستگیر شدند و با اقرار به 30 فقره سرقت، 20 مالباخته شناسایی شد.  
,
 
,
رئیس پلیس آگاهی البرز در خاتمه به دستگیری باند 6 نفره فروش یک واحد آپارتمان به مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان به یک نفر و 4 فقره کلاه برداری با هدف فروش این واحد به چند نفر دیگر اشاره کرد و خاطر نشان داشت: 4 سند تک برگ، تعدادی کارت ملی و شناسنامه از آنها کشف شد.  
 
 
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه