اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد؛

اجرای ۲۶۰ میلیارد ریال طرح های توسعه ای در زمینه آب و فاضلاب استان زنجان

اجرای ۲۶۰ میلیارد ریال طرح های توسعه ای در زمینه آب و فاضلاب استان زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 260 میلیارد ریال طرح های توسعه ای در زمینه آب و فاضلاب شهرهای استان از قبیل تامین و توزیع منابع آب و اجرای پروژه های عمرانی هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در 11 ماهه سال جاری 7 کیلومتر احداث و توسعه شبکه آب در شهرهای استان زنجان انجام شده است که با احداث شبکه آب در شهرک های نانوایان و ثمین در شهر زنجان این عدد افزایش خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: در سال جاری بیش از 18 کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه در 21 شهر استان زنجان انجام شده است که برای اجرای آن اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال هزینه شده است.

,

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: علاوه بر احداث 5 کیلومتر خط انتقال آب در سال جاری 2 باب مخزن آب با ظرفیت 16 هزار متر مکعب به ظرفیت مخازن آب شهرهای استان زنجان افزوده شده است.

,

وی میزان اعتبار اختصاص یافته برای احداث مخزن 15 هزار متر مکعبی زنجان را 32 میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده برای احداث مخزن هزار متر مکعبی ارمغانخانه را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.

,

جزء قاسمی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان احداث 4000 متر مکعب مخزن برای سال جاری را نیز در دست ساخت دارد که برای اجرای آن 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

,

این مسئول تصریح کرد: بهسازی ایستگاه پمپاژ امیرکبیر در شهر زنجان شامل بهسازی پمپ ها و الکترو موتورهای این ایستگاه با اعتبار 19 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بوده است که توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال جاری اجرا شده است.

,

گفتنی است هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری استان زنجان با جمعیتی بالغ بر 750 هزار نفر در 21 شهر استان زنجان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه