اخبار داغ

خانه پیراهن ایرانیان؛ خانه‌ای برای تجلی هنر ایران زمین

خانه پیراهن ایرانیان؛ خانه‌ای برای تجلی هنر ایران زمین
یکی از دیداری‌ترین و در عین حال زنده‌ترین نمونه‌های حیات فرهنگی یک جامعه پوشاک و نوع لباس مردم آن جامعه است پوشاک بخشی از تاریخ تمدن و فرهنگ انسان است. ایرانیان با دستاوردها و نواوری های خود در زمینه لباس و پوشاک نیز مانند بسیاری از دانش‌ها، مشاغل، هنرها و صنایع پیشتاز و پیشرو جهانیان بوده ‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدت‌ها است که ایران در زمینه تولید پیراهن مردانه و به طور کلی پوشاک چه از جهت تامین پارچه و چه برای طراحی و دوخت خودکفا شده است. یکی از دیداری‌ترین و در عین حال زنده‌ترین نمونه‌های حیات فرهنگی یک جامعه پوشاک و نوع لباس مردم آن جامعه است پوشاک بخشی از تاریخ تمدن و فرهنگ انسان است. ایرانیان با دستاوردها و نواوری های خود در زمینه لباس و پوشاک نیز مانند بسیاری از دانش‌ها، مشاغل، هنرها و صنایع پیشتاز و پیشرو جهانیان بوده ‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تولید پیراهن مردانه,

اکنون در زمان حال پوشاک ارتباط تنگاتنگی با مقوله مُد دارد. در ظاهر مردانه، پیراهن یکی از فاکتورهای اساسی و تعیین کننده است که خوش‌پوشی فرد را تضمین می‌کند. حتما شنیده‌اید که می گویند از روی جلد یک کتاب نباید در مورد آن قضاوت کرد اما تاثیری که یک شخص در نگاه اول روی ما می گذارد بیش از هر چیز به ظاهر او بستگی دارد و این گفته را به طور کلی نقض می‌کند. این تاثیر در وهله اول به واسطه پیراهن به عنوان اولین بخشی که به نظر بیننده می‌رسدشکل می‌گیرد.

, پیراهن,

دنیای طراحی و تولید پیراهن مردانه نظیر بخش‌های دیگر پوشاک بر پایه علم توسعه یافته است. همه پیشرفت‌هایی که امروزه در زندگی بشر می‌بینید بر پایه علم شکل گرفته است و هر پدیده‌ای  با استفاده از اصول علمی قابل توجیه و تحلیل است. دنیای مد هم از این قاعده مستئنی نبوده است و نه تنها صنعت پوشاک بلکه اصول استایل و شیک‌پوشی هم با استفاده از اصول علمی قابل توضیح است. به طور مثال پوشاک و استایل مردانه از عناصر مختلفی تشکیل شده است اما پیراهن مردانه مهم‌ترین عنصری است که با دستکاری آن در ظاهر شاهد تغییرات محسوسی خواهیم بود.

,

, ,

در فضای تولید که تحریم و بحران اقتصادی بر آن سایه انداخته است خلق پیراهن مردانه از همان مراحل طراحی تا تولید و عرضه در بازار امر کمرشکنی است؛ اما  خانه پیراهن ایرانیان در صنعت خفته نساجی ایران گام‌های بزرگی برداشته است و در این مسیر، سفارشی‌دوزی و طراحی خلاقانه و مدرن پیراهن مردانه را به عنوان مهم‌ترین رویکرد خود برگزیده است. سفارشی‌دوزی یکی از ارکان مهم در صنعت پوشاک از دیرباز بوده است که تلفیقی از سلیقه مشتری، ذهن خلاق و منحصر به فرد طراح و هنر دست خیاط می‌باشد. جلوه‌های ظرافت و رویکرد ریزبینانه همواره در امر سفارشی‌دوزی مورد توجه طراحان ما قرار گرفته است. هنر دست هنرمندان خلاق ما با بهترین مواد اولیه و پارچه‌های ایتالیایی تلفیق می‌شود تا نهایتا محصولی ممتاز و کاملا سفارشی به دست مشتریان برسد.

, پیراهن مردانه,

, ,

در وضعیتی که صنعت پوشاک کشور و بازار پوشاک داخلی توسط نشان های تجاری نامرغوب  بیگانه مسموم شده و حال عمومی این صنعت به وخامت کشیده شده است فعالیت برندهای باکیفیت و معتبر ایرانی و حمایت مشتری تنها راهکار برای باز شدن این گره کور است. خانه پیراهن ایرانیان علاوه بر کارآفرینی و حرکت مثبت در جهت رفع محدودیت‌های داخلی در جهت تامین پوشاک، به ظرافت و زیبایی در طراحی پیراهن مردانه توجه داشته است و می‌کوشد در امر سفارشی‌دوزی طی تلاشی خلاقانه برای تولید اثری بدیع و تکرارناشدنی موثر واقع شود.

, خانه پیراهن ایرانیان,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه