اخبار داغ

در آیین کلنگ زنی فاز جدید بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان شد؛

تکامل درمان در جنوب شرق کشور/۵۶ هزار متر مربع مساحت فاز جدید بیمارستان حضرت زهرا (س)

تکامل درمان در جنوب شرق کشور/۵۶ هزار متر مربع مساحت فاز جدید بیمارستان حضرت زهرا (س)
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) از زمان شکل گیری خدمات گسترده ای در سطح استان کرمان، سیستان بلوچستان و هرمزگان ارائه داده است و به منظور خدمت رسانی گسترده تر فاز جدید بیمارستان کلنگ زنی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان روز گذشته در مراسم کلنگ زنی فاز جدید بیمارستان فاطمه زهرا(س) ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت:  از ارزشمندترین اموری که سپاه به تدابیر امام  حکیم بعد از دفاع مقدس سرلوحه کار خود قرار داده بحث خدمت رسانی به اقشار  مردم و خصوصا اقشار مستضعف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این مقام مسئول ادامه داد:  بیمارستان حضرت فاطمه  زهرا(س) از زمان شکل گیری خدمات گسترده ای در سطح استان کرمان، سیستان بلوچستان و هرمزگان ارائه داده است.

,

وی با اشاره به بحث خدمت رسانی بیان داشت: به منظور گسترش بیشتر خدمت رسانی به فضل الهی کلنگ بیمارستان زده و از ظرفیت قوی تر و گسترده تری هم  از نظر اماکن  وکادر تخصصی تر استفاده شود  و با تجهیزات لازم و خدمات وسیعتر به اقشار مردم خدمت رسانی صورت گیرد

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مساحتی بالغ بر ۵۶ هزار متر مربع به بیمارستان  اختصاص داده شده است که کلنگ زنی بیمارستان در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) و  برگزاری اولین روز کنگره شهدا قرار گرفته است قطعا اتفاق میمون و مبارکی است.

,

وی در پایان از دریادار فدوی و سردار اخوان، ریاست بیمارستان علوم پزشکی، کارکنان بیمارستان و پاسداران تقدیر و تشکر نمود.

,

هرکس در برآورده شدن نیاز بیماری بکوشد خواه آن را برآورد و خواه برنیاورد از زیر بار گناه خویش بیرون رود به سان روزی که از مادر متولد شده است.

,

اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی سلامتی برای امام خامنه ای و با بیان روایتی از امیر مومنان به نقل از پیامبراظهار داشت: هرکس در برآورده شدن نیاز بیماری بکوشد خواه آن را برآورد و خواه برنیاورد از زیر بار گناه خویش بیرون رود به سان روزی که از مادر متولد شده است.

,

وی ادامه داد: همزمان با میلاد پر خیر و برکت حضرت زهرا (س)   عنایت خاص حضرت به بانیان شود  یک رکورد  خوب در زمینه ارائه خدمات و بهداشت و سلامت زده  خواهد شود. و با برنامه ریزی برای رسیدن به قله های پیشرفت  و برای رسیدن به اهداف نیازمند مدیریت و فرهنگ جهادی هستیم.

,

وی افزود: برای رسیدن به بالاترین سطح علمی در زمینه طب رزم و تحرک ، سرعت و دقت بالا که در زمان بحران کمک کننده است باید با استانداردهای علمی همراه شود

,

وی با اشاره به چند سرفصل بیان داشت: از جمله سرفصل ها ، استاندارد سازی سطح آموزشی و مهارت تخصصی ، پیش روندگی و پیش برندگی همراه با برنامه های تحول  آفرین ناشی از ایده ، تفکر و خلاقیت و  طرح انطباق، طرح فجر، طرح رمضان و طرح هجرت طرح میلاد تا میلاد و… که در این طرح ها هدف رعایت حقوق بیمار، ایمنی بیمار، افزایش سطح کیفیت خدمات رسانی و روشهای کم هزینه با سرعت و دقت بالادر دستور کار قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه