اخبار داغ

خودروهای کلاسیک جیپ که هنوز ارزش خرید دارند

خودروهای کلاسیک جیپ که هنوز ارزش خرید دارند
همیشه افرادی خاص به دنبال خودروهای قدرتمند برای سفر به کوهستان هستند. خودروهایی که می‌توانند صعب‌العبورترین مسیرها را طی کرده و بدون دردسر شما را به مقصد برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همیشه افرادی خاص به دنبال خودروهای قدرتمند برای سفر به کوهستان هستند. خودروهایی که می‌توانند صعب‌العبورترین مسیرها را طی کرده و بدون دردسر شما را به مقصد برسانند. از همین رو خرید و فروش خودروهای جیپ همیشه در دید این افراد بوده است. جیپ‌هایی که حداقل برای 50 سال کار تولید شده‌اند و پس از گذشت سالیان دراز از عمرشان هنوز هم کار می‌کنند و سوار خود را زمین نمی‌گذارند. قیمت این خودروهای جیپ که خیلی هم بالا نیست برای هرکسی مناسب است و از همین رو قصد داریم در این بخش به معرفی چند تن از این سخت‌جان‌های عزیز بپردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خرید و فروش خودروهای جیپ,

خرید جیپ صحرا – کالانت

,

این جیپ که به‌راحتی می‌توانید مدل‌های سال 75 اش را در بازار پیدا کنید معمولاً خودروهای مناسبی برای مسیرهای سخت هستند. معمولاً رنگ‌های خیلی تیره این جیپ در بازار داخل موجود است و قیمتشان از 30 تا 40 میلیون تومان متنوع است. لاستیک زاپاس اضافه به همراه کابین بزرگ از بزرگ‌ترین مزیت‌های این مدل است و بااینکه مصرف تمامی جیپ‌ها به نسبت بالاست؛ کالانت با 9.6 لیتر کمتر از بقیه می‌سوزاند. کم فنرهای این سری یکی از قدرتمندترین‌ها در این رده بوده و در میان مقایسه‌ها این موضوع همیشه به میان می‌آید.

,

خرید جیپ KM

, خرید جیپ KM,

جیپ خودروی عجیبی است و به علت قدرت فوق‌العاده‌اش حتی با بالا رفتن مدل هم دچار مشکلات خریدوفروش نمی‌شود. برای مثال خرید این مدل از جیپ در سال‌های 1365 و 1364 حدوداً 40 میلیون تومان برایتان خرج خواهند داشت. این سری که بیشتر برای طرفداران آفرود است به شکل عجیبی قابل شخصی‌سازی است و اگر قطعات موردنیاز را پیدا کنید می‌توانید حتی از پاترول نیز به قطعات آن اضافه کنید. برای مثال مدل‌های ناب این سری دارای دفر های پاترول هستند و مدل‌های شخصی‌سازی‌شده معمولاً قیمت‌های بالاتری دارند. به دلیل کلکسیونی بودنشان نیز اکثر خودروهای این مدل بیش از 10 هزار کیلومتر کارنکرده‌اند و نیازی به انتظار استهلاک بالا نیست.

,

خرید جیپ آهو

,

یکی از محکم‌ترین بدنه‌های ممکن در میان جیپ‌های قدیمی متعلق به آهوست. قیمت مدل‌های سال 1368 آهو حدوداً از 38 تا 47 میلیون تومان آغاز می‌شوند و خریداران این اتومبیل معمولاً به دنبال طی کردن سخت‌ترین مسیرها هستند. سری خودروهای آهو حتی معروف به لقب رودخانه نورد هستند و در آب‌هایی با عمق متوسط نیز به راحتی به مسیر خود ادامه می‌دهند. بدون هرگونه شک و تردیدی به سراغ این سری بروید اگر نیتتان سفرهای سخت است. فقط به استهلاک بالای قطعات و هزینه بنزین بالا توجه کنید.

,

خرید جیپ توسن

, خرید جیپ توسن,

شاید باورتان نشود اما قدیمی‌ترین جیپ در این معرفی قطعاً سری توسن هستند که به شکل عجیبی هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهند. اکثر این جیپ‌ها به سال‌های قبل از 1365 بر می‌گردند و قیمت چندان بالایی هم ندارند. اگر کمی بگردید می‌توانید با 15 میلیون تومان هم یک مدل تروتمیز پیدا کنید و در بعضی موارد موتورهای کاستوم شده این خودرو باقیمت بالاتر نیز موجود هستند. برای مثل برخی از این جیپ‌ها موتور خود را با گالانت تعویض کرده‌اند و درنتیجه قدرت بیشتری دارند. البته خرید این سری نسبت به سایر جیپ‌های این لیست کمتر است اما میزان عمر این خودرو ستودنی است. توسن مصرف سوخت بالایی هم دارد و اگر یک مدل خوبش را پیدا کنید می‌توانید انتظار استهلاک کمی را از آن داشته باشید.

,

در ادامه این لیست هم می‌توان به مدل‌های شخصی‌سازی‌شده در همین سری‌ها اشاره کرد که با کروک بودن برای جوان‌ها بسیار جذاب به نظر می‌رسند. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید طول عمر بالای اکثر این مدل‌هاست. خیلی‌ها برای جبران این طول عمر اقدام به تعویض موتور این جیپ‌ها می‌کنند و مدل‌هایی خلق می‌کنند که واقعاً قدرتمند هستند. بااین‌حال در خرید خود به نوع استفاده هم دقت کنید. برای کوه نوری آهو بهترین مدل ممکن است و برای آفرود هم همیشه به سراغ سری Mk بروید. خودروهای که پس از گذشت سالیان دراز باقدرت راه خود را ادامه می‌دهند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه