اخبار داغ

جیلی FY11- الهام جیلی از BMW X4

جیلی FY11- الهام جیلی از BMW X4
اگر بیشتر منابع معتبر معرفی خودروهای جدید را مطالعه کنید، در معرفی جیلی FY11 آن را بسیار شبیه به خودروهای آمریکایی و اروپایی می‌دانند که تا حدود زیادی به آنها شباهت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واقع بسیاری از طراحان حوزه خودرو معتقدند که طراحی این جیلی جدید از خودرو BMW X4 گرفته شده است و طراحی صندوق عقب و بدنه کلی آن شباهت بسیاری به آن دارد. اگرچه این موضوع روند خرید و فروش جیلی FY11 را کمی تحت تأثیر قرار دهد، اما در هر صورت یک خودروی زیبا به نظر می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, BMW X4, خرید و فروش جیلی FY11, FY11,

با توجه به اینکه احتمال ورود جیلی FY11 به بازار ایران وجود دارد عکس العمل ایرانی‌ها نسبت به مدل‌های قبلی خودرو جیلی مناسب بوده، در این مطلب می‌خواهیم به بررسی این خودرو بپردازیم و ببینیم که چه کیفیتی دارد.

, جیلی FY11, FY11,

ظهور جیلی FY11 با انتشار تصاویر لو رفته

, FY11,

 قبل از اینکه از جیلی FY11 به طور رسمی در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شود، تصاویری از این خودرو در بازار و در منابع اینترنتی لو رفته بود که تا حدود زیادی طرح آن را برملا ساخت. البته هیچ کدام از این موارد تأثیر منفی بر بازار خرید و فروش این خودرو نخواهد داشت و به نظر می‌رسد که با استقبال خریداران مواجه شود. بالاخره در نمایشگاه خودرو پکن  این خودرو به عنوان خودروی سال ۲۰۱۹ شرکت جیلی به بازار معرفی شد تا یکی از سه محصول جدید این برند باشد.

, FY11,

ظاهری زیبا و متفاوت نسبت به سایر خودروهای چینی

,

 نکته‌ای که به احتمال زیاد این خودرو مدل‌های قبلی جذاب‌تر می‌کند و  احتمالاً آن را به یک گزینه خرید جذاب تبدیل خواهد کرد، الگو گرفتن از ماشین‌های اروپائی و آمریکائی برای طراحی بدنه جیلی FY11 است. در واقع بیشترین قسمتی از این خودرو که به بی ام و X4 شباهت دارد، قسمت صندوق عقب آن و طراحی فست بک در آن است که جذابیت بالایی برای آن به وجود آورده است. اگرچه در همان نگاه اول متوجه می‌شویم که این خودرو عرض بیشترین نسبت به خودروهای فوق ذکر دارد، اما مطمئناً خرید جیلی FY11 کار رونق خواهد داد.

, FY11, X4, FY11,

اگرچه هنوز تجربه رانندگی خاصی با این خودرو در اینترنت یا حتی در منابع معتبر شرکت جیلی منتشر نشده است، اما در هر صورت چرخش به دور جیلی FY11 می‌تواند اطلاعات خوبی در اختیار ما قرار دارد. وقتی به قسمت جلوی خودرو می‌روید، متوجه می‌شوید که طراحی شیشه جلو و پنجره‌های آن کاملاً از همان الگوی قبلی جیلی بهره برده و قابل تشخیص است. نکته خاص دیگری که در طراحی بدنه آن وجود دارد، حالت عضلانی آن نسبت به خودروهای دیگر مانند بی ام و است. به همین دلیل احتمال حضور آن در بازار خرید و فروش جیلی بسیار پررنگ است و به احتمال زیاد تا آخر سال ۱۳۹۸ شاهد حضور در بازار ایران هم خواهیم بود.

, FY11, خرید و فروش جیلی,

, , ,

مشخصات فنی جیلی FY11

, FY11,

اگر برای خرید جیلی FY11 مهم‌ترین موضوع برای شما مشخصات فنی و ویژگی‌های موتوری آن است، در این محصول جیلی از یک موتور چهار سیلندر با حجم 2 لیتر استفاده شده است که به صورت توربوشارژ است. این موتور قوی می‌تواند قدرت خودرو را به ۲۳۵ اسب‌بخار برساند و و نهایت گشتاور آن ۳۵۰ نیوتن متر باشد. از زمانی که پلت‌فرم جدید و مشترک شرکت جیلی و ولوو تحت عنوان CMA راه اندازی شده است، در این خودروی جیلی هم شاهد استفاده از این پلتفرم هستیم.

, FY11, CMA,

البته شرکت جیلی اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی جیلی FY11 به بازار عرضه نکرده و حتی احتمال دارد که در آن تغییراتی نیز به وجود بیاورد. اما مدل‌های قبلی این خودروها نشان می‌دهد که احتمال آن شتاب اولیه صفر تا صد کیلومتر آن در حدود ۶ ثانیه بوده و نهایت سرعت آن نیز به ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این موضوع نشان می‌دهد که شرکت جیلی تا حدود زیادی الگوهای اصلی و پایه در طراحی خودروهای اروپایی را رعایت کرده و می‌خواهد که در بازار ایران و در بازارهای اروپایی یک محصول جدید و مدرن داشته باشد.

, FY11,

 بازار خرید و فروش جیلی در ایران در چند سال اخیر رونق عجیبی داشته و به نظر می‌رسد که مشتریان از محصولات این شرکت استقبال بهتری می‌کنند. البته سابقه شرکت خودروسازی جیلی در تولید ماشین‌های با کیفیت و جدید در بازار ایران هم مزید بر علت شده است و انتظار می رود که جیلی FY11 بتواند بازار خوبی برای خود در بازار ایران و یا حتی در کشورهای اروپایی ایجاد کند.

, FY11,

 نکته انتهایی اینکه در مورد قیمت جیلی FY11 اطلاعات خاصی در دسترس نیست و هنوز شرکت جیلی در مورد قیمت آن اظهار نظر خاصی نکرده است.

, FY11,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه