اخبار داغ

مجوز واردات هواپیما صادر شد/ ایرلاین‌ها راسا اقدام کردند

مجوز واردات هواپیما صادر شد/ ایرلاین‌ها راسا اقدام کردند
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز واردات تعدادی هواپیما به کشور از سوی این سازمان خبر داد و گفت: کانال مالی برای خرید این هواپیماها تعیین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اخیراً از تلاش برای خرید تعدادی هواپیمای جدید و توسعه ناوگان هوایی کشور خبر داده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درمورد نو یا دست دوم بودن این هواپیماها تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که هواپیماهای مذکور «هواپیماهای خوب» ی هستند.
,
 
,
در همین ارتباط علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره جزئیات خرید این هواپیماها اظهار داشت: قرار است به زودی تعدادی هواپیما از سوی شرکت های واردکننده هواپیما که همان شرکت های هواپیمایی هستند، وارد ناوگان حمل و نقل هوایی کشور شوند و سازمان هواپیمایی کشوری مجوز واردات این هواپیماها را صادر کرده است.
,
 
,
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ما به عنوان نهاد حاکمیت واردکننده نیستیم و دخالتی در کار نداریم؛ خود شرکت های هواپیمایی واردکننده این هواپیماها هستند.
,
 
,
وی درباره کانال مالی واردات این هواپیماها نیز گفت: خود ایرلاین‌ها کانال مالی برای واردات این هواپیماها را ایجاد کرده اند.
,
 
,
عابدزاده از بیان نام کشورهای فروشنده هواپیما به ایران خودداری کرد.
,
 
,
البته دیروز سید احسن علوی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفته بود عراق و ترکیه برای ایجاد شرکت های واردکننده هواپیما به ایران اعلام آمادگی کرده اند.
,
 
,
منبع: مهر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه