اخبار داغ

معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری قدس:

چراغ‌های هوشمند در شهرستان قدس، نصب می شوند

چراغ‌های هوشمند در شهرستان قدس، نصب می شوند
اینانلو گفت: طرح جمع آوری معتادین متجاهر و ساماندهی آن ها باید تا قبل از آغاز ایام نوروز اجرا شده تا رفاه حال شهروندان در ایام تعطیلات فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قدس به ریاست معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری قدس با حضور نمایندگان دادستانی، اداره اطلاعات، فرماندهی نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، رئیس شبکه بهداشت و درمان، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر و شهرستان، سرپرست اداره بهزیستی و دکتر طالبی پژوهشگر در حوزه اعتیاد، صبح امروز درسالن جلسات فرمانداری قدس برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

سید علی اینانلو، در ارتباط با طرح جمع اوری معتادان متهاجر اظهار داشت: طرح جمع آوری معتادین متجاهر و ساماندهی آن ها باید تا قبل ازآغاز ایام نوروزی  اجرا شود تا رفاه حال شهروندان در ایام تعطیلات فراهم شود.

,

وی با اشاره به اینکه باید سطح جامعه را از هرگونه آسیب اجتماعی عاری سازیم، بیان کرد:توجه به سطح رفاه جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی از نیازهای اساسی شهروندان است که در این زمینه دستگاه های مسئول، تمام تلاش خود را به کارگیرند.

,

اینانلو ادامه داد: آموزش شهروندان و خانواده ها در خصوص مقابله با آسیب های اجتماعی و کاهش آن باید سرلوحه اعضای این جلسه باشد و لازم است برای اجرای این امر با  برنامه مشخص پیش برویم.

,

این مسئول بیان داشت: منطقه شهرستان قدس یکی از شهرهای حاشیه ای استان تهران است که به جهت قرار گرفتن در اطراف دو کلان شهر تهران و کرج و شهر های اقماری، روزانه معتادین متجاهر به این شهرستان نیز رفت و آمد کرده و باعث بروز بزه های اجتماعی نیز می شوند.

,

معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری قدس،تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه شورای تامین شهرستان و دیگر مسئولان کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی و افزایش رفاه حال شهروندان قدس است که امیدواریم این مهم با مشارکت مردم میسر شود.

,

طرح پیشگیری از فروش مواد مخدر، جمع آوری معتادین کارتن خواب، راه اندازی کارگاه های اشتغال برای بهبود یافتگان، راه اندازی کارگاه های تربیت مربی برای آموزش پیشگیری از اعتیاد به صورت پیشرفته و مبتدی، پیگیری درمان دادگاه مدار معتادین و خرده فروشان مواد مخدر و تشکیل کلاس های پیشگیری از اعتیاد در سطح شهر، از رئوس هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قدس بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه