اخبار داغ

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین:

کاروان سلامت هلال احمر قزوین به مناطق محروم اعزام شد

کاروان سلامت هلال احمر قزوین به مناطق محروم اعزام شد
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین گفت: این جمعیت، بهمن ماه امسال با اعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم و روستاها به چهار هزار نفر خدمات رسانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود ارجینی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: رسالت حوزه داوطلبان ایجاد حلقه اتصال بین توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان است و در این راستا طی یک ماه گذشته با هماهنگی تیم‌های درمانی از جمله پزشکان عمومی و متخصص، پیراپزشکان و داوطلبان، در 17روستای محروم خدمات رسانی ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح کاروان سلامت با مشارکت 23پزشک، 12پیراپزشک و داوطلبان و کارکنان هلال احمر استان به چهار هزار نفر خدمات متنوع درمانی، تحویل داروی رایگان و بسته‌های معیشتی و فرهنگی ارائه شد.
,
,
 
,
, ,

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین ادامه داد: در اجرای برنامه‌های محرومیت زدایی همچنین یکی از داوطلبان این جمعیت به نام دکتر هرندی یک دستگاه پرتابل با تجهیزات کامل یونیت دندانپزشکی در اختیار جمعیت قرار داد.
,
,
 
,
, ,

وی افزود: ارایه خدمات داوطلبی در قالب برنامه‌های محرومیت‌زدایی در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار داشته و این برنامه‌ها از طریق تامین منابع زیستی مناطق محروم و انجام خدمات فرهنگی و بهداشتی اجرا می‌شود.
,
,
 
,
, ,

ارجینی اذعان کرد: جمعیت هلال احمر برای ارایه خدمات بیشتر خود به شهروندان در پی افزایش مشارکت‌های مردمی از طریق توسعه خانه‌ها و پایگاه‌های داوطلبی است.
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه