اخبار داغ

ناجا: روزانه بیش از 30 درگیری مرزی داریم

ناجا: روزانه بیش از 30 درگیری مرزی داریم
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در شبانه روز حداقل بیش از 30 درگیری با ریشه های مختلف در مرزهای کشور داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ قاسم رضایی در گفت وگو با ایرنا، توضیح داد: این درگیری ها ریشه های مختلفی همچون مواد مخدر، تروریستی و شرارت دارند.

وی به شهادت مرزبانان سپاه در حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان اشاره کرد و گفت: تهدیدات و فتنه ها بسیار هستند، اما چون کشفیات و دستگیری های ما قابل انتشار نیستند، مردم از آن ها باخبر نمی شوند؛ وقوع حوادث تلخی همچون شهادت مرزبانان سپاه باعث می شود که مردم با گوشه ای از فداکاری های مرزداران غیور کشور آشنا شوند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه حضور مقتدرانه مرزبانان در مرزها امنیت بسیار مطلوبی در کشور ایجاد کرده است، گفت: وقوع چنین اقدام کوری نمی تواند امنیت بالا و فداکاری مرزداران جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرد.

سردار رضایی با بیان اینکه تروریست ها در آن طرف مرز مستقر شده اند، گفت: با توجه به وضعیت ارتفاعات و دره های مرزی، برخی از تروریست ها از مرز عبور و به کشور نفوذ می کنند که در اکثر موارد یا کشته می شوند و یا باز می گردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه