اخبار داغ

سرپرست پلیس آگاهی مازندران:

سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در بهشهر زمین‌گیر شد

سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در بهشهر زمین‌گیر شد
سرپرست پلیس آگاهی مازندران از عملیات ضربتی پلیس آگاهی شهرستان" بهشهر" در دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 12 فقره سرقت در شهرستان های شرق استان ، خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدجعفر ساداتی در گفت و گو در خبرنگار ما اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت باغات، سیم برق و اماکن خصوصی در شهرستان های شرق استان، موضوع دردستور کار روسای پلیس آگاهی شهرستان های مربوطه قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

ساداتی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی و رصدهای اطلاعاتی، سارق را که در یکی از استان های همجوار مخفی شده بود در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مسئول از کشف انواع ادوات کشاورزی و کارگاهی ، سیم و کابل برق و محصولات کشاورزی و باغی مسروقه از مخفیگاه متهم خبر داد و اظهار داشت: نامبرده در باز جویی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت در شهرستان بهشهر و سایر شهرستان های همجوار اعتراف کرد .

سرپرست پلیس آگاهی استان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از مردم خواست: ضمن رصایت هشدارهای انتظامی در پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد مشکوکی که در محدوده زندگی آنان تردد و یا سکونت دارند، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه