اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع):

شهدا محور وحدت و انسجام انقلاب اسلامی هستند

شهدا محور وحدت و انسجام انقلاب اسلامی هستند
فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان شهدا را محور وحدت و انسجام انقلاب اسلامی دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) امشب در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و مدافع وطن اظهار کرد:شهدا محور وحدت و انسجام انقلاب اسلامی هستند و از آنجایی که دشمنان تاب و‌تحمل دیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نداشتند، به دنبال بهانه برای تحت تاثیر قرار دادن عظمت جمهوری اسلامی ایران بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , هرمز,

وی گفت:تمام تلاش دشمنان بر این بود تا جشن چهل سالگی انقلاب را تحت الشعاع قرار دهند وبه حضور پرصلابت و پرخروش مردم در ۲۲بهمن را مورد خدشه قرار دهند.

,

سالاری افزود:در چهار دهه اخیر با هوشیاری و بیداری مرزداران و حافظان حریم ولایت توطئه های دشمنان خنثی شده و زمانی که ناامید شدند در گوشه ای از این نظام، سبزپوشان را که حافظ امنیت و مرزها بودند را به شهادت رساندند.

,

فرمانده سپاه هرمزگان ادامه داد:بزدلان نابخرد تصور می کنند با این اقدامات کور مسیر انقلاب را تغییر می دهند اما حواد تروریستی و شهادت مظلومانه باعث رشد، تعالی و انسجام ملت ما می شود.

,

وی گفت:سپاه به عنوان بازوی پرتوان انقلاب سپر ولایت است و به کوری چشم دشمنان در همه صحنه ها حاضر به جانفشانی هستند.

,

سالاری اظهار کرد:ما روزی که ناممان را برای حفاظت از حریم ولایت ثبت کردیم برگ شهادت خود را امضا کردیم

,

وی با بیان اینکه شهادت افتخار بزرگی برای ماست و همه نیروهای نظامی آماده جانفشانی هستند،عنوان کرد:نظام انقلاب مسیر تعالی خود را طی خواهد کرد تا پرچم پرافتخار کشور را به ساحت مقدس حضرت عصر و زمان تقدیم کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه