اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

بزدلان ضربه سنگینی از رزمندگان خواهند خورد/ دفاع از مظلومین دنیا افتخار ایران است

بزدلان ضربه سنگینی از رزمندگان خواهند خورد/ دفاع از مظلومین دنیا افتخار ایران است
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت:دست خداوند از آستین رزمندگان بیرون خواهد آمد و بزدلان ضربه سنگینی خواهند خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛دریادار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان با بیان اینکه شهدا عزت یک کشور و‌نشانه ای از شجاعت، بزرگی و همت ملت هستند، اظهار کرد:یک نظامی زمانی که نامش را در دفتر امام زمان(ع) می نویسد آگاه است که روزی به تیر کین دشمن به شهادت می رسد از این رو آمادگی برای جانفشانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی گفت:شاید به ظاهر شهدا بین ما نباشند اما در بین ما حضور دارند لذا دشمنان بدانند که ما را نمی توانند از مسیر حق جدا کنند.

,

تنگسیری با بیان اینکه درخت انقلاب از نعمت خون شهدا  تنومند شده  و خون مظلومان سیلی سختی به دشمنان می زند، افزود:دست خداوند از آستین رزمندگان بیرون خواهد آمد و بزدلان ضربه سنگینی خواهند خورد.

,

وی تصریح کرئ:دشمنان بدانند و آگاه باشند ما را از مرگ نترسانند و از داعشی ها که به خاک مزلت کشیده شدند، درس عبرت بگیرند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه شهدای جوانان عزم مردم ما را در مبارزه با دشمنان راسخ تر می کند،گفت:رسالت ما ادامه راه شهداست و نباید مقابل دشمن کم بیاوریم.

,

وی تصریح کرد:دشمن بدانند که کشور ما متعلق به امام زمان(ع) است و جوانان ما با عشق به این حضرت با سینه هایی باز مقابل دشمن می ایستند.

,

تنگسیری با بیان اینکه جوانان ما امامان معصوم را ندیدند اما با عشق راه امام را دنبال می کنند،افزود:امروز میثم های تمار ما به عشق امام علی(ع) حنجره هایشان بریده می شود

,

وی با اشاره به اینکه دفاع از مظلومین دنیا افتخار ایران است،اظهار کرد: ما راه شهدا را ادامه می دهیم که مایه سرافرازی مردم انقلابی است لذا باید قدردانشان باشیم چرا که تمامی سختی راه انقلاب را به جان خریدند و مردانه در مقابل دشمنان ایستادند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد:سنگربانان تنگه هرمز افتخار مردم هرمزگان هستند که در جبهه مبارزه با سران استکبار و نوکران آن جانفشانی کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه