اخبار داغ

در اولین کنفرانس ملی کسب و کارهای نوین مطرح شد؛

حرکت به سوی تکنولوژی های نوین نیازمند تغییر در زیرساخت های مخابراتی است

حرکت به سوی تکنولوژی های نوین نیازمند تغییر در زیرساخت های مخابراتی است
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای گفت:اگر بخواهیم به سمت تکنولوژی های نوین حرکت کنیم نیازمند تغییرات اساسی در زیرساختهای شبکه های مخابراتی هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ عصر گذشته اولین کنفراس ملی کسب و کار های نوین و هوشمند داده کاوی و پردازش تصاویر در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید چمران استان برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رضا زنگنه مطلق معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای با ارائه کنفراس در خصوص نسل جدید شبکه های مخابراتی عنوان کرد : اگر بخواهیم به سمت تکنولوژی های نوین حرکت کنیم نیاز به تغییر اساسی زیر ساخت های شبکه های داریم چرا که نسل جدید شبکه های مخابراتی بنیان گذار و تامین کننده این سرویس ها در دنیای امروز خواهد بود.

,

زنگنه در خصوص طرح ای ام اس بیان کرد :آی ام اس یک معماری است که تمام سرویس هایی که امروزه مورد استفاده قرار می دهیم را با هم یک پارچه می کند و در قالب یک سرویس ارائه میدهد در حالی که این برنامه پیاده سازی می شود چیزی به اسم داده، شبکه های موبایلی به صورت مستقل دیگر وجود نخواهد داشت و شبکه های موبایل و اینترنت به منظور ارائه سرویس ها با بهترین کیفیت با بیشترین پهنای باند در هر زمان و مکان و بهترین خدمت رسانی را انجام می دهند این ها قالب های کلیدی هدف ما را از پیاده سازی شبکه های رایانه ای محقق می کنند.

,

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای در پایان افزود : یکی دیگر از اتفاقاتی که همه با آن در گیر هستند شارژی است که با استفاده از شبکه های اجتماعی و دانلود به سرعت تمام می شود و ای ام اس این مشکل را حل کرده است و دیگر اینترنت مورد حجمی مورد هزینه سرویس قرار نمی گیرد.

,

در ادامه این همایش ، معراج رجایی مدیر کل دفتر پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور عنوان کرد : هدف از برگزاری این کنفرانس گسترش رویکردهای جدید در بحث پردازش تصویر و هوشمند سازی در جامعه است.

,

 وی ادامه داد:  نرخ بیکاری در استان نسبت به استان های دیگر کمتر است ایجاد طرح اشتغال در استان در بخش کشاورزی 17.3 درصد ، در بخش صنعت 32.6 درصد و در بخش خدمات49.4 درصد است.

,

رجایی با اشاره به ثبت اختراع سه طرح پژوهشی، افزود : کار اولیه ای که در راستای طرح مهندسی برق و مخابرات در کشاورزی صورت گرفته است،  استفاده از پردازش تصویر برای تشخیص پارامتر های حجم و پایش بیماری های سیب است.

,

مدیر کل دفتر پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور،با اشاره به سیستم وزن کشی هوشمند در مرغ داری ها مبتنی برسیستم پردازش تصویر همراه با سیستم وزن کشی ، اظهار داشت : در این طرح نیاز نیست که مرغداراوزن مرغ ها را بگیرد بلکه با کمک دوربین ها و سیستمی که ما اختراع کردیم به راحتی حجم و وزن مرغ را در اختیار قرار خواهد داشت.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه