اخبار داغ

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در میان بی مهری ها/ تبلیغات کم و عدم علاقه به خواندن کتاب

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در میان بی مهری ها/ تبلیغات کم و عدم علاقه به خواندن کتاب
یکی از اقدامات مناسب برای حفظ ارزش های انقلاب برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله نمایشگاه کتاب است اما بنظر می رسد نمایشگاه کتاب دفاع مقدس کرمان با تبلیغات کم و عدم علاقه جوانان به خواندن کتاب در میان بی مهریها قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در استان کرمان در حال برگزاری است. حسینیه ی ثارالله میزبان این نمایشگاه و قدوم کرمانی های عزیز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

در بدو ورود به نمایشگاه، عکس های شهدا بیش از هر چیزی چشم نواز است و لبخندهایی که بر لبان شهدا نقش بسته است نوید سلام را می دهد بر دلهای بازدیدکنندگان...

,

غرفه ها ایستاده اند به احترام کتاب هایی که در دل خود جای داده اند، ایستاده به نظم و چیده شده به عشق؛ یک به یکِ کتاب ها خاطراتی از شهدا حکایت می کنند ،از ایثار، مهربانی ها، عبادت ها و راه و رسم بندگی، داستان ها که نه، بلکه واقعیت های نوشته شده بر خطوط کتاب ها که اکنون مانده است به یادگار...

,

چشم که می اندازی بازدیدکنندگان را می بینی، زن و مرد، دختران جوان و یا پسرانی که با دوستانشان این بار خود را مهمان شهدا کرده اند.

,

زیاد شلوغ نیست همانطور که زیاد هم خلوت نیست. حال  و هوای استقبال را از غرفه داران و ناشران جویا شدم، یکی از غرفه داران که پسر جوانی بود از بازدید  و اشتیاق کم مردم برای خرید کتاب دلگیر بود. راستش را بخواهید راضی نبود، بخصوص آن که معتقد بود تبلیغ از برپایی این نمایشگاه کم بوده است و عامه مردم مطلع نیستند که در کرمان چنین نمایشگاهی در حال برگزاری است.

,

آن طرف تر دو دختر جوان غرفه دار کتاب هایی بودند از همان جنس دفاع مقدس اما برای کودکان و نوجوانان. آنها هم معتقد بودند که به خوبی اطلاع رسانی نشده است و بیش از پیش بر این کلامشان اصرار می ورزیدند.

,

" تا کنون استقبال خوبی صورت نگرفته است و بازدیدکنندگان نسبت به سایر نمایشگاههایی مثل مبل، خوراک و پوشاک بسیار کمترند البته اطلاع رسانی ضعیف و تبلیغات  محدود، دلیلی بر این علت است".

,

دلشان از  فضای مجازی در اندوه بود، که با آمدنش رغبت جوانان و نوجوانان را برای خواندن کتاب کم کرده است، یکی از دختران  در حالیکه سرش را به چپ و راست تکان می داد، گفت : " امروز صبح برخی از مدارس به نمایشگاه آمده بودند ،دانش آموزان سراغ کتاب های این غرفه آمدند برایشان طرح و عکس کتاب ها جالب بود، اما نمی خریدند، فکر می کنم بیشتر راضی بودند پول بابت اینترنت بدهند تا خرید کتاب..."

,

از غرفه دار دیگری که می گفت از شهر قم آمده است پرسیدم " چه خبر از حال و هوای نمایشگاه ؟ لبخند بر روی لبانش حکایت از رضایت داشت،  گفت " نسبت به نمایشگاه دفاع مقدس که در تهران و مشهد برگزار شده بود استقبال و خرید خیلی بهتر است"

,

این غرفه دار استقبال را خوب می دید اگر چه او نیز بر این کلام استوار بود که تبلیغات بیشتر می توانست استقبال را بیش از این کند..

,

این موضوع را حتی بازدیدکنندگان تاکید داشتند. " تبلیغات فقط به چند بیلبورد در سطح شهر ، محدود شده است" این را مادری گفت که با دخترش به نمایشگاه آمده بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه