اخبار داغ

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی:

جشنواره دوچرخه سواری ویژه بانوان در ارومیه برگزار می شود

جشنواره دوچرخه سواری ویژه بانوان در ارومیه برگزار می شود
رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی گفت: این هیئت در نظر دارد به مناسبت بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن جشنواره دوچرخه سواری ویژه بانوان در تمام رده های سنی برگزار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدرضا اسدی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به برگزاری جشنواره دوچرخه سواری ویژه بانوان در ارومیه، اظهار داشت: این جشنواره با هدف بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تکریم مقام والای زن و مادر ویژه بانوان ۹ صبح روز جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ در محل دور چمن ورزشگاه تختی شهرستان ارومیه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، خاطرنشان کرد: این جشنواره برای تمام رده های سنی برگزار خواهد شد و در پایان به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد. کلاه ایمنی و داشتن بیمه ورزشی دوچرخه سواری از الزامات شرکت در این جشنواره می باشد.

,

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی، با اشاره به میزبانی استان از دوره آموزشی استعدادیابی، گفت: با توجه به نیاز استان به تربیت مربی های استعداد یاب این هیئت در نظر دارد یک دوره آموزشی استعدادیابی به صورت رایگان برای مربیان و اعضای هیات های دوچرخه سواری شهرستان ها، مربیان تربیت بدنی مدارس و دانشجویان رشته تربیت بدنی مقطع کارشناسی و بالاتر برگزار نماید.

,

وی، بیان داشت: این دوره ۹ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز قهرمانی استان برگزار خواهد شد که اساتید این دوره آقایان بیرامی و مجیدی می‌باشند. مدارک مورد نیاز جهت شرکت در این دوره شامل معرفی نامه از هیئت دوچرخه سواری شهرستان، آموزش و پرورش و دانشگاه، دو قطعه عکس ۳×۴، گواهی ثبت نام در سامانه ملی فدراسیون دوچرخه سواری، ثبت نام در سامانه مبین اداره کل ورزش و جوانان می باشد.

,

اسدی، تاکید کرد: از اعضای هیئت هر شهرستان حداقل باید ۳ نفر در این دوره حضور داشته باشند و گواهی صادره به منزله طی دوره آموزش های استعدادیابی تلقی گردیده و هیئت دوچرخه سواری شهرستان های تابعه که فاقد مربی استعداد یاب باشد در مسابقات استانی قادر به حضور و فعالیت نخواهد بود.

,

وی، همچنین با اشاره به پویش محیط زیست و طبیعت گردی با دوچرخه، بیان داشت: به جهت توسعه دوچرخه سواری همگانی و با هدف آشنایی با محیط زیست و طبیعت آذربایجان غربی این هیئت در نظر دارد هر هفته جمعه ها و روزهای تعطیل برنامه رکاب زنی در سطح استان برگزار کند.

,

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان غربی، با بیان اینکه ترافیک و آلودگی هوا یکی از معضلات عمده کلانشهرها است، اظهار داشت: جمعه هفته گذشته این طرح به صورت آزمایشی برگزار شد که ۳۱ نفر در این پویش شرکت کردند و در میان آن ها افراد مسن و جوان نیز حضور داشتند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه