اخبار داغ

یک کارشناس سیاسی:

خیابانی اعتراض نکردن نشانه رضایت مردم نیست

خیابانی اعتراض نکردن نشانه رضایت مردم نیست
دولت باید تیم اقتصادی‌اش را ترمیم کند که فریاد همه این است که این تیم اقتصادی نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند و تکیه به دشمن هیچ‌چیز جز بدبختی برای ما نمی‌آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نفل سپاس ؛ در روزهای اخیر شاهد روند صعودی قیمت ها در همه اقلام و اجناس شده ایم که بهتر است این گونه بیان کنیم که این ملت به مسؤولانشان اعتماد دارند و به این درجه از فهم رسیده‌اند که در این مقطع زمانی و تهدیدهای دشمنان که از کوچک‌ترین تحرک این ملت به نفع خود استفاده می‌کنند، وارد تجمعات نمی‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

نیاز است در این وهله از مشکلات جامعه و کشور توجه جدی‌تر مسؤولان به رفع مشکلات انجام پذیرد و در این شرایط هیچ‌یک از قوا نباید یک دقیقه استراحت داشته باشند و با دقت و جدیت در برابر مفسدان اقتصادی بایستند و مواردی که تخلف آنها قطعی شده را به سزای عملشان و اعدام برسانند.

,

دولت باید تیم اقتصادی‌اش را ترمیم کند که فریاد همه این است که این تیم اقتصادی نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند و تکیه به دشمن هیچ‌چیز جز بدبختی برای ما نمی‌آورد.

,

براساس آیین‌نامه های اجرایی استانداری‌ها موظفند با همکاری انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اطلاعات موردنظر را برای راهنمایی مراجعان و سطح پاسخگویی دستگاه‌ها ارزیابی و در دی‌ماه گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی مورد نظر و میزان رضایت یا عدم رضایت از نحوه اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به مراجعان را ارائه کنند

,

 در این باره گفتگویی نیز با یک کارشناس سیاسی داشتیم که ایشان با اشاره به حدیثی از امام کاظم (ع) اظهار داشتند: حقّ را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد ؛ زیرا که نجات تو در آن است... و باطل را فروگذار هر چند نجات تو در آن باشد ؛ زیرا که در واقع نابودى تو در آن است.

,

وی گفت: عدم امنیت شغلی کارکنان باعث می شود که آنها نتوانند در موقعیت فعلی خود احساس امنیت داشته و هر لحظه احساس ‏نمایند که ممکن است از کار خود برکنار شوند،بنابراین شما بایستی با ایجاد اعتماد و رضایت کارمندان خود این احساس ‏امنیت را میان آنها پدید آورید تا بتوانند با تمرکز بیشتر در شغلی که می دانند متعلق به خودشان است به وظایف ‏روزمره خود مشغول شوند.‏

,

این کارشناس تاکید کرد: زمانی که هیچ برخورد و تشویقی از سوی بالا دستی ها درباره عملکرد کارکنان وجود نداشته باشدو عملکرد مطلوب با ‏پاداش یا تشکر و قدردانی همراه نباشد در نتیجه فرد نیز اشتیاق خود را برای سخت کوشی از دست خواهد داد، در حالی ‏که قدردانی ها و تشکر های کوچک از کارکنان می تواند علاوه بر افزودن بر ارزش شما و شرکت اشتیاق و انرژی ‏کارکنان را تا مدت ها تامین نماید.‏

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه