اخبار داغ

دیوارنویسی های ضد ارزشی در مسکن مهر اهرم کلید خورد+ تصاویر

دیوارنویسی های ضد ارزشی در مسکن مهر اهرم کلید خورد+ تصاویر
اهالی مسکن مهر اهرم از دیوار نویسی های رکیک که اخیرا به امری عادی تبدیل شده شکایت داشته و با تکرار این روند متاسفانه موجب آزرده خاطر شدن ساکنین این منطقه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، اهالی مسکن مهر اهرم از دیوار نویسی های غیر اسلامی که اخیرا به امری عادی تبدیل شده شکایت داشته و با تکرار این روند متاسفانه موجب آزرده خاطر شدن ساکنین این منطقه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, اهالی مسکن مهر اهرم از دیوار نویسی های غیر اسلامی که اخیرا به امری عادی تبدیل شده شکایت داشته و با تکرار این روند متاسفانه موجب آزرده خاطر شدن ساکنین این منطقه شده است.,

پدیده ادامه دار دیوار نویسی در مسکن مهر اهرم اگر با برخورد مراجعه مرتبط مواجه نشود ممکن است به جاهای بدتر و مشکلات بعدی کشیده شود.

,

, ,

دیوار نویسی و استفاده نابجا از درب و دیوار منازل مسکونی و استفاده از تصاویر ناهنجار و جملات غیر متعارف در برخی از دیوار های این منطقه ضمن اینکه فضا و چهره شهر را زشت می کند بعضا مشاهده می شود که فاعل از جملات و کلماتی استفاده می کند که به لحاظ اخلاقی مناسب نیستند و اگر برخوردی صورت نگیرد به طور حتم به امری طبیعی تبدیل خواهد شد.

,

, ,

اصولاً دیوار نویسی یا نقاشی کردن دیوارها برای درج جملات ارزشی و تصاویر زیبا به شکلی که سیمای مکان را به صورتی درست و صحیح زینت بخشد در همه شهرهای کشور رایج است ولی استفاده از دیوارها برای درج جملات عاشقانه و غیر اخلاقی و تبلیغات های بی موردی که با اسپری نوشته شده اصلاً صحیح نیست و بایستی با آن مقابله کرد. 

,

امید است مسئولان با تدبیر لازم ضمن پاک سازی  جملات ناشایستی که سیمای شهر را ناهنجار کرده است با هر گونه اقدام این چنین برخورد کنند.

,

, , , , , ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه