اخبار داغ

۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب توقیف شد

۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب توقیف شد
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری کارکنان این منطقه انتظامی میاندوآب هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان در حین کنترل خودروهای مواصلاتی موفق شدند چهار خودروی حامل محموله کالای قاچاق را متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: از این خودروها کالای قاچاق شامل دو هزار و ۷۷۶ قلم لوازم التحریر، دو هزار و ۸۷۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۱۰ عدد لوازم آشپزخانه، ۱۳۰ دستگاه پخش خودرو و ۱۵ دستگاه سشوار برقی خارجی بود کشف و ضبط شده است.

,

وی با بیان اینکه در این زمینه چهار نفر دستگیر شده است، گفت: در این رابطه چهار دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

,

شیخ نژاد تصریح کرد: ارزش ریالی تقریبی این محموله ها هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی بر اقتصاد کشور است، اظهار کرد: مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت های این فرماندهی بوده و از شهروندان خواستاریم هرگونه قاچاق کالا و کالای غیرمجاز را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه