اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف البرز مطرح کرد:

شرکت 530 واحد صنفی در طرح فروش فوق العاده پایان سال در البرز/ مایحتاج نوروز با 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود

شرکت 530 واحد صنفی در طرح فروش فوق العاده پایان سال در البرز/ مایحتاج نوروز با 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود
رئیس اتاق اصناف البرز گفت: در آستانه نوروز، نمایشگاهی با مجوز سازمان صمت البرز برگزار و کلیه مایحتاج ضروری و پرمصرف در این ایام به شهروندان عرضه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس اصناف البرز با اشاره به اینکه طرح نظارتی ایام پایان سال با هدف حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان در سطح شهر اجرا خواهد شد، به خبرنگار تیتریک، گفت: 530 واحد صنفی در طرح فروش فوق العاده ایام پایانی سال مشارکت می کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حمید کریمی به رصد بازار و کنترل قیمت ها با حمایت و پشتیبانی اتحادیه های صنفی و مشارکت واحد های صنفی اشاره کرد و افزود: اتحادیه های پوشاک فروشان، قنادان، تزئینات ساختمان، نوشت افزار، خیاطان، قماش فروشان، سراجان، الکتریک، چینی و بلور، خرازی، نایلون و پلاستیک، آرایشی و بهداشتی، کفاشان، پیراهن دوزان، خواروبار فروشان و فروشندگان لوازم خانگی در اجرای هر چه بهتر طرح های نظارتی همکاری لازم را خواهند داشت. 
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه واحد های صنفی شرکت کننده در طرح فوق العاده موظف هستند کالاها و اقلام فروشگاه خود را با 15 درصد پایین تر از نرخ بازار در معرض فروش قرار دهند، اظهار داشت: در این راستا نمایشگاهی با مجوز سازمان صمت البرز برگزار می شود و طی آن کلیه مایحتاج ضروری و پرمصرف در این ایام به شهروندان عرضه می شود. 
,
 
,
کریمی به افزایش مصرف پوشاک،کفش،آجیل و شیرینی، پارچه، لوازم الکتریکی، گوشت، روغن، برنج و میوه در آستانه نوروز اشاره و تصریح کرد: برای شناسایی واحد های صنفی شرکت کننده در طرح فروش فوق العاده بنرهای متحد الشکل در سردرب این واحدها نصب می شود.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: نمایشگاه ایام پایانی سال برای عرضه اقلام نوروز به شهروندان از یازدهم اسفند در شهر کرج آغاز به کار خواهد کرد و تا بیستم اسفند آماده ارائه خدمت به شهروندان خواهد بود. 
,
 
,

 
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه