اخبار داغ

توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس انجام می شود؛

برگزاری مسابقه فرهنگی «گام دوم انقلاب»

برگزاری مسابقه فرهنگی «گام دوم انقلاب»
مسابقه فرهنگی «گام دوم انقلاب» توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای تبیین گام دوم انقلاب با آغاز دهه پنجم و بیانیه راهبردی رهبر انقلاب برای ادامه مسیر و حرکت به سوی آرمان‌های انقلاب، مسابقه فرهنگی «گام دوم انقلاب» را برای زائران و مجاوران طراحی کرده‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

این مسابقه با توجه به پیام تعیین‌کننده رهبر معظم انقلاب در 40 سالگی انقلاب اسلامی با رویکرد ترویج مطالعه عمیق و آشنایی زائران و مجاوران امام رضا(ع) با این بیانیه تنظیم شده و در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

,

علاقه‌مندان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را به سه روش‌ پیامکی و ارسال از طریق پست، مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامعه آستان قدس رضوی به نشانی‌razavi.aqr.ir ‌و پاسخ به سوالات در پاسخنامه و تحویل به صندوق‌های مخصوص مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر در مسابقه «گام دوم انقلاب» شرکت کنند و از هدایای متبرک آستان قدس رضوی بهره‌مند شوند.

,

آخرین مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی 22 اسفند ماه سال جاری است و قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام شده و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی 3000802222 به اطلاع برندگان ابلاغ می‌شود.

,

گفتنی است؛ برگزاری مسابقات و تولید محصولات فرهنگی اعم از کتاب، پوستر و کارت‌پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف در طول سال انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه