اخبار داغ

در خراسان شمالی؛

قیمت مصوب مرغ ستاد تنظیم بازار کشور اجرا نمی شود/ افزایش ۲۰ هزار تومانی قیمت گوشت طی دو هفته

قیمت مصوب مرغ ستاد تنظیم بازار کشور اجرا نمی شود/ افزایش ۲۰ هزار تومانی قیمت گوشت طی دو هفته
رئیس اتحادیه لبنیات، مرغ فروشان و قصابان بجنورد گفت: ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ را کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین کرده است، در حالی که مشخص نشده است که چه امتیازاتی به مرغدار و فروشنده داده می شود که متحمل زیان نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حسین قاسم زاده، رئیس اتحادیه لبنیات، مرغ فروشان و قصابان بجنورد در گفتگو با خبرنگار ماگفت: گوشت و مرغ در گروه کالاهای الویت اول استفاده مردم هستند و این محصولات برمبنای عرضه و تقاضا قیمت گذاری می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, ، , حسین قاسم زاده، رئیس اتحادیه لبنیات، مرغ فروشان و قصابان بجنورد در گفتگو با خبرنگار ما, گفت: گوشت و مرغ در گروه کالاهای الویت اول استفاده مردم هستند و این محصولات برمبنای عرضه و تقاضا قیمت گذاری می شوند.,

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه طی هفته گذشته شاهد چند روز تعطیلات بودیم، تقاضا بیشتر از عرضه بود و به طور ناگهانی قیمت مرغ بالا رفت اما اکنون ریزش پیدا کرده است.

,

قاسم زاده با اشاره به اینکه میانگین قیمت امروز مرغ گرم در بازار بجنورد 13 هزار و 500 تومان است، گفت: حداکثر قیمت توزیع در بازار 14 هزار تومان و حداقل 13 هزار تومان است.

,

رئیس اتحادیه لبنیات، مرغ فروشان و قصابان بجنورد خاطرنشان کرد: در ستاد تنظیم بازار کشور قیمت مرغ 11 هزار و 500 تومان برای استفاده مصرف کننده قیمت گذاری شده است، در حالی که مشخص نشده است که چه امتیازاتی به مرغدار و فروشنده داده می شود که متحمل زیان نشوند.

,

وی عنوان کرد: طی دو روز گذشته مقادیری از این مرغ با قیمت کشوری در بازار اتحاد بجنورد در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

,

قاسم زاده بیان داشت: مرغ زنده روز گذشته با قیمت کیلویی 9 هزار و 300 تومان از مرغدار خریداری شده و با آنالیزهای صورت گرفته و اعمال سود قانونی و هزینه ها با قیمت مصوب شده امروز در بازار در بخش عرضه قرار گرفته است.

,

وی عنوان کرد: افزایش قیمت در بخش ماهی نیز تغییرات چشمگیری داشته است و اکنون قیمت هر کیلو ماهی در بازار به 30 هزار تومان رسیده است.

,

قاسم زاده گفت: همچنین گوشت قرمز در دام سبک طی دو هفته گذشته از80 هزار تومان  به 95 هزار تومان و در  دام سنگین با افزایش قیمت 20 هزار تومانی از 65 هزار تومان به 85 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه