اخبار داغ

کارشناس حوزه زنان و خانواده:

تجربیات 40 ساله زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب است/ دشمن به دنبال تزلزل خانواده ایرانی است

تجربیات 40 ساله زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب است/ دشمن به دنبال تزلزل خانواده ایرانی است
کارشناس حوزه زنان و خانواده گفت: جوانان با در اختیار داشتن تجربیات 40 ساله انقلاب می توانند در گام دوم انقلاب زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم سپهوند صبح امروز در گفت و گو  با سفیرافلاک پیرامون بیانیه رهبری در رابطه با گام دوم انقلاب اظهار داشت: یکی از توصیه های اصلی و اساسی رهبری در این بیانیه موضوع سبک زندگی اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

 مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان با اشاره به روش های متفاوت دشمنان برای ترویج سبک زندگی غربی در میان مردم افزود: دشمنان با برنامه ریزی دقیق و هدفمند در راستای تغییرِ سبک زندگی اسلامی ایرانی به دنبال اعمال زیان های جبران ناپذیر در چهار مقوله اخلاق، اقتصاد، دین و سیاست هستند.

,

 

,

به گفته وی در گام دوم انقلاب جوانان بایستی برای جلوگیری از ترویج سبک زندگی غربی، باید به صورت جهادی ،همه جانبه و هوشمندانه در زمینه تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی پیش قدم باشند.

,

 

,

سپهوند با بیان این که اساسی ترین محور در سبک زندگی اسلامی ایرانی خانواده است تصریح کرد: با توجه به این که همه اصول یک خانواده پایدار و مستحکم در مبانی دینی وجود دارد، دشمن در بعد اخلاقی، تزلزل خانواده با ریشه ای دینی را هدف قرار داده است.

,

 

,

کارشناس حوزه زنان و خانواده با ابراز این که ایران کشوری دارای فرهنگ غنی، قوی، باسابقه و برگرفته از الهامات و مبانی دینی، اخلاقی و اسلامی است عنوان داشت: باید با تشریح و تبیین مبانی گسترده سبک زندگی اسلامی، از ورود تفکرات، باورهاو فرهنگ غلط غرب به زندگی خانواده های با اصالت ایران ممانعت کرد.

,

 

,

وی با اشاره به این که یکی از ارکان مهم حفظ نظام جمهوری اسلامی اعتقاد راسخ مردم به دین مبین اسلام است یاد آور شد: دین جهت دهنده و راهنمای ما در تمامی اصول است اگر جوان ما از لحاظ اعتقادی خسارت ببیند، آنگاه با غرق شدن در راحت طلبی و لذت گرایی های مادی، نسبت به پیشرفت، استقلال و آینده کشور خود بی تفاوت و بی اهمیت می شود.

,

 

,

این کارشناس امور اجتماعی با بیان این که جوان با روحیه ای بزرگ، مطالبه گر، تحلیل گر، تصمیم گیر و تصمیم ساز معطل عملیاتی کردن یک دیکته نیست گفت:گام دوم انقلاب نیاز به روحیه جوان گرایی دارد و با روحیه جوان مطابقت دارد و آرمان های حقیقی و واقعی انقلاب که منطبق با اسلام و شریعت باشد با تلاش و روحیه و انگیزه بالا جوانان قابل دستیابی است.

,

 

,

سپهوند خاطرنشان کرد: در مسائل اقتصادی دشمن به دنبال ترویج مصرف گرایی،  تجمل گرایی،  وابستگی و لذت های مادی و  در نهایتا ضعف کشور است.

,

 

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان با ابرازاین که هدف از انقلاب اسلامی توسعه جهان اسلام است گفت: امروز بحمدلله افق انقلاب اسلامی ایران مرزها را درنوردیده و از قدرت منطقه ای به سمت قدرت جهانی می رود.

,

 

,

وی با اشاره به بخشی از بیانات رهبری که فرمودند: آمادگی برای ظهور و تمدن سازی آرمان بزرگ انقلاب اسلامی است تأکید کرد: آینده و حکومت جهانی امام مهدی (عج) متعلق به جوانان است پس جوانان با در اختیار داشتن تجربیات 40 ساله انقلاب می توانند در گام دوم انقلاب زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه