اخبار داغ

حمیده زرآبادی:

دولت عزم جدی برای حمایت از تولید داخلی داشته باشد/ سوءمدیریت‌ها عامل آشفتگی فضای اقتصادی است

دولت عزم جدی برای حمایت از تولید داخلی داشته باشد/ سوءمدیریت‌ها عامل آشفتگی فضای اقتصادی است
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: برخی از سوء استفاده‌ها و سوء مدیریت‌هایی در این شرایط وجود دارد که قوه قضائیه به شدت باید برخورد کند تا این زمینه رونق تولید فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: با توجه به شرایط و وضعیت فعلی برای رفع مشکلات ما نیازمند این هستیم که یکسری هماهنگی‌ها بین قوا وجود داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: باید تصمیماتی منسجم بین هر سه قوا صورت گیرد و تنها مجلس نمی‌‎تواند موانع و مسائل معیشتی و اقتصادی را حل کند چراکه برون رفت از مشکلات نیاز به تعامل همه جانبه قوا دارد.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: آن مواردی که نیاز به اصلاح قانون در حوزه حمایت از قشر ضعیف جامعه به ویژه قشر کارگری باشد قطعا در بودجه ۹۸ مد نظر قرار دارد و این قوانین تعیین می‌شود.

,

زرآبادی ادامه داد: یکسری موارد که باید وضعیت تولید را تسریع ببخشد و فعالان در عرصه صنعت و تولید نیازمند حمایت هستند باید توسط دولت برنامه‌های جدی صورت گیرد و عملیاتی شود تا تولیدکنندگان بتوانند در فضای بهتری به فعالیت بپردازند.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکسری از سوء استفاده‌ها و سوء مدیریت‌هایی در این شرایط وجود دارد که قوه قضائیه به شدت باید برخورد کند تا این زمینه فراهم شود که تولید رونق پیدا کند.

,

وی عنوان کرد: اگر بسیاری از سوء مدیریت‌ها در حوزه اقتصادی و سایر حوزه‌ها رفع شود قطعا بحث اشتغال هم حل خواهد شد و به طبع آن مشکلات معیشتی هم برطرف می‌شود چراکه این مسئله دغدغده اصلی جامعه است.

,

زرآبادی با اشاره به شعار “حمایت از کالای ایرانی”، افزود: نیازمند بستری هستیم تا شعار سال به طور صددرصدی تحقق پیدا کند و اگر این بسترها فراهم نباشد دستیابی امکان پذیر نمی‌شود.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بحث کالای داخلی چند نکته وجود دارد که باید توجه شود و ارتقاء کیفیت در کالاها و رقابت پذیری از مسائل مهمی است که باید دید به چه سطحی رساندیم و چه تسریعی در حمایت از تولید داخل و رونق آن انجام دادیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه