اخبار داغ

معاون اداره کل راهداری استان همدان:

مطالبات 20 هزار راننده باری همدان را با جدیت دنبال می‌کنیم

مطالبات 20 هزار راننده باری همدان را با جدیت دنبال می‌کنیم
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: بیش از 20 هزار راننده ناوگان باری در استان همدان فعالیت می‌کنند که با افتتاح پایگاه بسیج به دنبال پیگیری مطالبات به حق آنان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفر صادقی‌راد امروز در گفت‌و‌گو با نافع اظهار کرد: 20 هزار و 645 راننده و 12 هزار و 51 ناوگان باری در حوزه کالا استان همدان فعالیت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی افزود: اداره کل راهداری با همکاری صنوف حمل و نقل جاده‌ای استان در ماه‌های اخیر اقداماتی را به منظور رفع مشکلات رانندگان کالا در دستور کار خود قرار داده و پیگیری مطالبات ادامه خواهد داشت.

,

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه به نقش مهم رانندگان در دوران دفاع مقدس و پس از آن اشاره و خاطرنشان کرد: نقش کلیدی بسیج در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در هر برهه از زمان بسیار تأثیرگذار و مثبت بوده است.

,

وی افزود: در شرایط حاضر و با وجود توطئه‌های دشمنان نظام، هوشیاری، آمادگی و بسیج هم جانبه مردم برای مقابله با این دسیسه‌ها ضرورت دارد.

,

صادقی‌راد با اشاره به  افتتاح پایگاه بسیج شهدای راننده در پایانه کالا همدان تصریح کرد: این رویداد، یک اقدام مثبت در افزایش بازده کاری و روحیه بسیجی در این مکان است.

,

وی ادامه داد: رفع دغدغه‌ها و ایجاد پل ارتباطی رانندگان با مسؤولان و انجمن‌های صنفی  از جمله اهداف راه‌اندازی این پایگاه است.

,

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: برنامه‌های شاخصی در دستور کار اعضای این پایگاه قرار گرفته که ایجاد حلقه‌های صالحین، اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری برنامه‌های آموزشی و تورهای زیارتی ویژه رانندگان و خانواده های آنان از جمله برنامه‌ها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه