اخبار داغ

چرا تاکسیرانان قروه ای ساماندهی نمی شوند؟/ تا کی باید مردم منتظر اقدام مسئولین باشند؟

چرا تاکسیرانان قروه ای ساماندهی نمی شوند؟/ تا کی باید مردم منتظر اقدام مسئولین باشند؟
با وجودی که بیش از 300 دستگاه تاکسی در شهرستان قروه تردد دارند اما مردم همیشه با مشکل در دسترس نبودن تاکسی ها روبرو هستند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، شهرستان قروه دارای بیش از 300 دستگاه تاکسی درون شهری است که علی رغم تعداد بالای تاکسی های سطح شهر، مردم در بسیاری از معابر و خیابان ها باید ساعت های متوالی منتظر عبور یک تاکسی باشند تا بتوانند خود را به مرکز شهر برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

متاسفانه تاکسی های درون شهر قروه هیچکدام دارای ایستگاه مشخصی نیستند و همگی با مجوز گردشی فعالیت می کنند و همین امر باعث شده است که شاهد ترافیک بسیار سنگین تاکسی ها در مرکز شهر و ابتدای خیابان های شریعتی، سید جمال و شهید چمران باشیم، حال انکه کمتر می توان تاکسی را در مسیرهایی چون شهرک فرهنگیان ، شهرک امام خمینی (ره) ، شهرک دانش و دیگر خیابان های فرعی شهر دید.

,

 

,

در واقع می توان گفت قروه تنها شهری است که برای تاکسی های آن مسیرهای مشخص در نظر گرفته نشده است که باید بررسی این قبیل مشکلات در شورای ترافیک شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

,

 

,

در این میان اما این مردم هستند که باید منتظر اقدام مسئولین برای ساماندهی تاکسی های درون شهر باشند و دغدغه منتظر ماندن های طولانی را به دوش بکشند.

,

 

,

در تصاویر زیر به خوبی می توان وضعیت تاکسیرانی در قروه را مشاهده کرد 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

ابتدای خیابان شریعتی 

,

 

,

در تصاویر بالا ورودی خیابان شریعتی در ابتدای میدان اتحاد را می بینید که ترافیک سنگین تعداد تاکسی ها قابل مشاهده است.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

چهارراه آیت الله خامنه ای 

,

در تصاویر بالا چهارراه آیت الله خامنه ای را مشاهده می کنید که حتی در ایستگاه تاکسی آن هم ، یک تاکسی قرار نگرفته است.

,

 

,

, ,

 

,

در تصویر بالا ایستگاه تاکسی خط زندان را مشاهده می کنید که تاکنون تاکسی به چشم ندیده است و هیچ تاکسی ای در این مسیر تردد ندارد ، اما در تصویر پایین دقیقا خیابان روبروی این ایستگاه را می بینید که در مقابل ترمینال قرار دارد و حتی تاکسی ها دوبله نیز ایستاده اند.

,

 

,

, ,

 

,

در تصاویر زیر نیز می توانید شهرک دانش را مشاهده کنید که اگر کسی به صورت دربستی تاکسی را به این مسیر هدایت نکند در طول روز تاکسی در این شهرک تردد نخواهد داشت.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه