اخبار داغ

معاون شواری عالی فضای مجازی کشور در دومین گردهمایی فعالین فضای مجازی کرمان

بیانیه گام دوم انقلاب غبار از تاریخ گذشته انقلاب می گیرد/محاصره تبلیغاتی دشمن در توییتر را شکستیم

بیانیه گام دوم انقلاب غبار از تاریخ گذشته انقلاب می گیرد/محاصره تبلیغاتی دشمن در توییتر را شکستیم
معاون شواری عالی فضای مجازی کشور در دومین گردهمایی فعالین فضای مجازی کرمان گفت : عموم و فعالان فضای مجازی باید حضوری فعال داشته باشند ؛ اکنون توئیتر منشأ خبر سازی هاست و ما شاهد موفقیت روز به روز جوانان انقلابی هستیم و در شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر موفق شده ایم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛ امیر خوراکیان معاون شورای عالی فضای مجازی کشور صبح امروز در دومین گردهمایی فعالین فضای مجازی استان کرمان اظهار داشت: در طلیعه ادامه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی پس از چهل سال موفقیت های پی در پی و پیروزی در عرصه های مختلف در مقابل با دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی ما مفتخر شدیم که بیانیه گام دوم را از مقام معظم رهبری دریافت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,


وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب غبار از گذشته انقلاب بر می گیرد و تاریخ انقلاب ، پیشینه نهضت ، اتفاقاتی که ملت ایران پشت سر گذاشته است را روشن می کند ، غبار را از این تاریخ می زداید و با قلمی بسیار شیرین و صمیمی تبیین و یاد آوری و تحلیل می کند نقطه ای که  در آن قرار گرفته ایم  و مسئولیت های آینده را تبیین می کنند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور خاطر نشان کرد : این بیانیه نباید مانند برخی دیگر از فرمایشات رهبری با کم مهری مواجه شود و یا اینکه فکر کنیم صرفا با خواندن این بیانیه کار خود را انجام داده ایم بلکه بیانیه رهبری نقشه راه است و همه باید کمک کنند که شرح تفصیل شود و در ذیل هر کلید واژه و هر محوری که مطرح شده مأموریت ها و برنامه ها مشخص شود.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان یادآور شد : اگر روزی 6500 شهید استان کرمان رفتند و در جبهه ها حضور پیدا کردند و حمله دشمن را خنثی کردند  امروز وظیفه جهادی جوانان شکستن این محاصره تبلیغاتی و پلتفرم هایی هستند که بستر رسانه ای اجتماعی واقع شده اند.خوراکیان ادامه داد : ما امروز با پدیده ای مهم در دنیا مواجه هستیم که در آغاز با آن خیلی ساده برخورد شد و گمان کردیم نرم افزاری است اما بعد روشن شد که این سکوهایی بود تا عرصه جمع کند و همه فعالیت های بشر در درون آن است .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور متذکر شد:دشمن برای  محاصره تبلیغاتی ،میدانی را باز کرده است به وسعت پلتفرم ها و سکوهایی که پیام رسان ها روی آن ها فعال شده اند و رسانه های نوین در این پلتفرم ها گستره بسیار زیادی پیدا کرده است و تشویق به مشارکت در این رسانه ها بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد : در سال اخیر ما شاهد 4 برابر شدن رشد جمعیت جهان در استفاده از پیام رسان ها هستیم و در یک سال حدود 400 میلیون کاربر پیام رسان ها افزایش پیدا کرده است و جمعیت بزرگی و گستره پهنی در این رسانه ها فراهم شده است برای اقدامات و تنظیم امور بر اساس اراده و خواست افرادی که آنها را ایجاد کرده اند .

خوراکیان تشریح کرد: با این ابزارها داده هایی بزرگ در این رسانه ها تجمیع می شود که از آن ها برای تحلیل و شناخت ذائقه سنجی و هوش مصنوعی استفاده می کنند و محتواهایی متناسب با افراد طراحی می کنند .

وی با بیان این که ابزار جدی دیگر ربات ها هستند ؛ گفت : با استفاده از آنها به جای افراد اقدامات گسترده ای را انجام می دهند و به تعبیر رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چهار گونه محاصره در جنگ تبلیغاتی مشاهده می شود که شامل انتشار اخبار دروغ و مغرضانه، وارونه نشان دادن واقیعت ها و بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن محسنات بزرگ است .

خوراکیان با بیان این که هدف اصلی دشمن طبق فرمایش مقام معظم رهبری ایجاد ترس کاذب و مأیوس سازی مردم و مدیران کشور از آینده است و اقداماتی که ما می توانیم انجام دهیم این است که در مورد پلتفرم ها مسئولین باید خیلی هوشیار باشند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور افزود : اگر ما در کلان سیاست ارتباطات کشور توجه نکنیم خواهیم دید خواسته یا ناخواسته میدانی برای پلتفرم ها و سکوهای خارجی که مدیریت آن در دست دشمنان انقلاب اسلامی است فراهم کرده ایم .

وی گفت : ولی عموم و فعالان فضای مجازی باید حضوری فعال داشته باشند ؛ اکنون توئیتر منشأ خبر سازی هاست و ما شاهد موفقیت روز به روز جوانان انقلابی هستیم و در شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر موفق شده ایم .

خوراکیان یادآور شد :باید حضوری فعال همراه با شناخت و مهارت های لازم برای برای شکستن محاصره تبلیغاتی داشته باشیم .

خوراکیان در پایان گفت : هماهنگ عمل کردن گروه های انقلابی ، تولید محتوا و سامانه شبکه توزیع محورهایی هستند که می توانند برای شکستن محاصره تبیلغاتی استفاده شوند و بهتر از گذشته می توانیم موفقیت ها و امیدهای انقلاب را مطرح کنیم.

انتهای پیام

,


وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب غبار از گذشته انقلاب بر می گیرد و تاریخ انقلاب ، پیشینه نهضت ، اتفاقاتی که ملت ایران پشت سر گذاشته است را روشن می کند ، غبار را از این تاریخ می زداید و با قلمی بسیار شیرین و صمیمی تبیین و یاد آوری و تحلیل می کند نقطه ای که  در آن قرار گرفته ایم  و مسئولیت های آینده را تبیین می کنند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور خاطر نشان کرد : این بیانیه نباید مانند برخی دیگر از فرمایشات رهبری با کم مهری مواجه شود و یا اینکه فکر کنیم صرفا با خواندن این بیانیه کار خود را انجام داده ایم بلکه بیانیه رهبری نقشه راه است و همه باید کمک کنند که شرح تفصیل شود و در ذیل هر کلید واژه و هر محوری که مطرح شده مأموریت ها و برنامه ها مشخص شود.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان یادآور شد : اگر روزی 6500 شهید استان کرمان رفتند و در جبهه ها حضور پیدا کردند و حمله دشمن را خنثی کردند  امروز وظیفه جهادی جوانان شکستن این محاصره تبلیغاتی و پلتفرم هایی هستند که بستر رسانه ای اجتماعی واقع شده اند.خوراکیان ادامه داد : ما امروز با پدیده ای مهم در دنیا مواجه هستیم که در آغاز با آن خیلی ساده برخورد شد و گمان کردیم نرم افزاری است اما بعد روشن شد که این سکوهایی بود تا عرصه جمع کند و همه فعالیت های بشر در درون آن است .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور متذکر شد:دشمن برای  محاصره تبلیغاتی ،میدانی را باز کرده است به وسعت پلتفرم ها و سکوهایی که پیام رسان ها روی آن ها فعال شده اند و رسانه های نوین در این پلتفرم ها گستره بسیار زیادی پیدا کرده است و تشویق به مشارکت در این رسانه ها بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد : در سال اخیر ما شاهد 4 برابر شدن رشد جمعیت جهان در استفاده از پیام رسان ها هستیم و در یک سال حدود 400 میلیون کاربر پیام رسان ها افزایش پیدا کرده است و جمعیت بزرگی و گستره پهنی در این رسانه ها فراهم شده است برای اقدامات و تنظیم امور بر اساس اراده و خواست افرادی که آنها را ایجاد کرده اند .

خوراکیان تشریح کرد: با این ابزارها داده هایی بزرگ در این رسانه ها تجمیع می شود که از آن ها برای تحلیل و شناخت ذائقه سنجی و هوش مصنوعی استفاده می کنند و محتواهایی متناسب با افراد طراحی می کنند .

وی با بیان این که ابزار جدی دیگر ربات ها هستند ؛ گفت : با استفاده از آنها به جای افراد اقدامات گسترده ای را انجام می دهند و به تعبیر رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چهار گونه محاصره در جنگ تبلیغاتی مشاهده می شود که شامل انتشار اخبار دروغ و مغرضانه، وارونه نشان دادن واقیعت ها و بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن محسنات بزرگ است .

خوراکیان با بیان این که هدف اصلی دشمن طبق فرمایش مقام معظم رهبری ایجاد ترس کاذب و مأیوس سازی مردم و مدیران کشور از آینده است و اقداماتی که ما می توانیم انجام دهیم این است که در مورد پلتفرم ها مسئولین باید خیلی هوشیار باشند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور افزود : اگر ما در کلان سیاست ارتباطات کشور توجه نکنیم خواهیم دید خواسته یا ناخواسته میدانی برای پلتفرم ها و سکوهای خارجی که مدیریت آن در دست دشمنان انقلاب اسلامی است فراهم کرده ایم .

وی گفت : ولی عموم و فعالان فضای مجازی باید حضوری فعال داشته باشند ؛ اکنون توئیتر منشأ خبر سازی هاست و ما شاهد موفقیت روز به روز جوانان انقلابی هستیم و در شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر موفق شده ایم .

خوراکیان یادآور شد :باید حضوری فعال همراه با شناخت و مهارت های لازم برای برای شکستن محاصره تبلیغاتی داشته باشیم .

خوراکیان در پایان گفت : هماهنگ عمل کردن گروه های انقلابی ، تولید محتوا و سامانه شبکه توزیع محورهایی هستند که می توانند برای شکستن محاصره تبیلغاتی استفاده شوند و بهتر از گذشته می توانیم موفقیت ها و امیدهای انقلاب را مطرح کنیم.

انتهای پیام

,


وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب غبار از گذشته انقلاب بر می گیرد و تاریخ انقلاب ، پیشینه نهضت ، اتفاقاتی که ملت ایران پشت سر گذاشته است را روشن می کند ، غبار را از این تاریخ می زداید و با قلمی بسیار شیرین و صمیمی تبیین و یاد آوری و تحلیل می کند نقطه ای که  در آن قرار گرفته ایم  و مسئولیت های آینده را تبیین می کنند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور خاطر نشان کرد : این بیانیه نباید مانند برخی دیگر از فرمایشات رهبری با کم مهری مواجه شود و یا اینکه فکر کنیم صرفا با خواندن این بیانیه کار خود را انجام داده ایم بلکه بیانیه رهبری نقشه راه است و همه باید کمک کنند که شرح تفصیل شود و در ذیل هر کلید واژه و هر محوری که مطرح شده مأموریت ها و برنامه ها مشخص شود.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان یادآور شد : اگر روزی 6500 شهید استان کرمان رفتند و در جبهه ها حضور پیدا کردند و حمله دشمن را خنثی کردند  امروز وظیفه جهادی جوانان شکستن این محاصره تبلیغاتی و پلتفرم هایی هستند که بستر رسانه ای اجتماعی واقع شده اند.خوراکیان ادامه داد : ما امروز با پدیده ای مهم در دنیا مواجه هستیم که در آغاز با آن خیلی ساده برخورد شد و گمان کردیم نرم افزاری است اما بعد روشن شد که این سکوهایی بود تا عرصه جمع کند و همه فعالیت های بشر در درون آن است .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور متذکر شد:دشمن برای  محاصره تبلیغاتی ،میدانی را باز کرده است به وسعت پلتفرم ها و سکوهایی که پیام رسان ها روی آن ها فعال شده اند و رسانه های نوین در این پلتفرم ها گستره بسیار زیادی پیدا کرده است و تشویق به مشارکت در این رسانه ها بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد : در سال اخیر ما شاهد 4 برابر شدن رشد جمعیت جهان در استفاده از پیام رسان ها هستیم و در یک سال حدود 400 میلیون کاربر پیام رسان ها افزایش پیدا کرده است و جمعیت بزرگی و گستره پهنی در این رسانه ها فراهم شده است برای اقدامات و تنظیم امور بر اساس اراده و خواست افرادی که آنها را ایجاد کرده اند .

خوراکیان تشریح کرد: با این ابزارها داده هایی بزرگ در این رسانه ها تجمیع می شود که از آن ها برای تحلیل و شناخت ذائقه سنجی و هوش مصنوعی استفاده می کنند و محتواهایی متناسب با افراد طراحی می کنند .

وی با بیان این که ابزار جدی دیگر ربات ها هستند ؛ گفت : با استفاده از آنها به جای افراد اقدامات گسترده ای را انجام می دهند و به تعبیر رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چهار گونه محاصره در جنگ تبلیغاتی مشاهده می شود که شامل انتشار اخبار دروغ و مغرضانه، وارونه نشان دادن واقیعت ها و بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن محسنات بزرگ است .

خوراکیان با بیان این که هدف اصلی دشمن طبق فرمایش مقام معظم رهبری ایجاد ترس کاذب و مأیوس سازی مردم و مدیران کشور از آینده است و اقداماتی که ما می توانیم انجام دهیم این است که در مورد پلتفرم ها مسئولین باید خیلی هوشیار باشند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور افزود : اگر ما در کلان سیاست ارتباطات کشور توجه نکنیم خواهیم دید خواسته یا ناخواسته میدانی برای پلتفرم ها و سکوهای خارجی که مدیریت آن در دست دشمنان انقلاب اسلامی است فراهم کرده ایم .

وی گفت : ولی عموم و فعالان فضای مجازی باید حضوری فعال داشته باشند ؛ اکنون توئیتر منشأ خبر سازی هاست و ما شاهد موفقیت روز به روز جوانان انقلابی هستیم و در شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر موفق شده ایم .

خوراکیان یادآور شد :باید حضوری فعال همراه با شناخت و مهارت های لازم برای برای شکستن محاصره تبلیغاتی داشته باشیم .

خوراکیان در پایان گفت : هماهنگ عمل کردن گروه های انقلابی ، تولید محتوا و سامانه شبکه توزیع محورهایی هستند که می توانند برای شکستن محاصره تبیلغاتی استفاده شوند و بهتر از گذشته می توانیم موفقیت ها و امیدهای انقلاب را مطرح کنیم.

انتهای پیام

,


وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب غبار از گذشته انقلاب بر می گیرد و تاریخ انقلاب ، پیشینه نهضت ، اتفاقاتی که ملت ایران پشت سر گذاشته است را روشن می کند ، غبار را از این تاریخ می زداید و با قلمی بسیار شیرین و صمیمی تبیین و یاد آوری و تحلیل می کند نقطه ای که  در آن قرار گرفته ایم  و مسئولیت های آینده را تبیین می کنند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور خاطر نشان کرد : این بیانیه نباید مانند برخی دیگر از فرمایشات رهبری با کم مهری مواجه شود و یا اینکه فکر کنیم صرفا با خواندن این بیانیه کار خود را انجام داده ایم بلکه بیانیه رهبری نقشه راه است و همه باید کمک کنند که شرح تفصیل شود و در ذیل هر کلید واژه و هر محوری که مطرح شده مأموریت ها و برنامه ها مشخص شود.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان یادآور شد : اگر روزی 6500 شهید استان کرمان رفتند و در جبهه ها حضور پیدا کردند و حمله دشمن را خنثی کردند  امروز وظیفه جهادی جوانان شکستن این محاصره تبلیغاتی و پلتفرم هایی هستند که بستر رسانه ای اجتماعی واقع شده اند.خوراکیان ادامه داد : ما امروز با پدیده ای مهم در دنیا مواجه هستیم که در آغاز با آن خیلی ساده برخورد شد و گمان کردیم نرم افزاری است اما بعد روشن شد که این سکوهایی بود تا عرصه جمع کند و همه فعالیت های بشر در درون آن است .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور متذکر شد:دشمن برای  محاصره تبلیغاتی ،میدانی را باز کرده است به وسعت پلتفرم ها و سکوهایی که پیام رسان ها روی آن ها فعال شده اند و رسانه های نوین در این پلتفرم ها گستره بسیار زیادی پیدا کرده است و تشویق به مشارکت در این رسانه ها بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد : در سال اخیر ما شاهد 4 برابر شدن رشد جمعیت جهان در استفاده از پیام رسان ها هستیم و در یک سال حدود 400 میلیون کاربر پیام رسان ها افزایش پیدا کرده است و جمعیت بزرگی و گستره پهنی در این رسانه ها فراهم شده است برای اقدامات و تنظیم امور بر اساس اراده و خواست افرادی که آنها را ایجاد کرده اند .

خوراکیان تشریح کرد: با این ابزارها داده هایی بزرگ در این رسانه ها تجمیع می شود که از آن ها برای تحلیل و شناخت ذائقه سنجی و هوش مصنوعی استفاده می کنند و محتواهایی متناسب با افراد طراحی می کنند .

وی با بیان این که ابزار جدی دیگر ربات ها هستند ؛ گفت : با استفاده از آنها به جای افراد اقدامات گسترده ای را انجام می دهند و به تعبیر رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چهار گونه محاصره در جنگ تبلیغاتی مشاهده می شود که شامل انتشار اخبار دروغ و مغرضانه، وارونه نشان دادن واقیعت ها و بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن محسنات بزرگ است .

خوراکیان با بیان این که هدف اصلی دشمن طبق فرمایش مقام معظم رهبری ایجاد ترس کاذب و مأیوس سازی مردم و مدیران کشور از آینده است و اقداماتی که ما می توانیم انجام دهیم این است که در مورد پلتفرم ها مسئولین باید خیلی هوشیار باشند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور افزود : اگر ما در کلان سیاست ارتباطات کشور توجه نکنیم خواهیم دید خواسته یا ناخواسته میدانی برای پلتفرم ها و سکوهای خارجی که مدیریت آن در دست دشمنان انقلاب اسلامی است فراهم کرده ایم .

وی گفت : ولی عموم و فعالان فضای مجازی باید حضوری فعال داشته باشند ؛ اکنون توئیتر منشأ خبر سازی هاست و ما شاهد موفقیت روز به روز جوانان انقلابی هستیم و در شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر موفق شده ایم .

خوراکیان یادآور شد :باید حضوری فعال همراه با شناخت و مهارت های لازم برای برای شکستن محاصره تبلیغاتی داشته باشیم .

خوراکیان در پایان گفت : هماهنگ عمل کردن گروه های انقلابی ، تولید محتوا و سامانه شبکه توزیع محورهایی هستند که می توانند برای شکستن محاصره تبیلغاتی استفاده شوند و بهتر از گذشته می توانیم موفقیت ها و امیدهای انقلاب را مطرح کنیم.

انتهای پیام

,


وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب غبار از گذشته انقلاب بر می گیرد و تاریخ انقلاب ، پیشینه نهضت ، اتفاقاتی که ملت ایران پشت سر گذاشته است را روشن می کند ، غبار را از این تاریخ می زداید و با قلمی بسیار شیرین و صمیمی تبیین و یاد آوری و تحلیل می کند نقطه ای که  در آن قرار گرفته ایم  و مسئولیت های آینده را تبیین می کنند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور خاطر نشان کرد : این بیانیه نباید مانند برخی دیگر از فرمایشات رهبری با کم مهری مواجه شود و یا اینکه فکر کنیم صرفا با خواندن این بیانیه کار خود را انجام داده ایم بلکه بیانیه رهبری نقشه راه است و همه باید کمک کنند که شرح تفصیل شود و در ذیل هر کلید واژه و هر محوری که مطرح شده مأموریت ها و برنامه ها مشخص شود.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان یادآور شد : اگر روزی 6500 شهید استان کرمان رفتند و در جبهه ها حضور پیدا کردند و حمله دشمن را خنثی کردند  امروز وظیفه جهادی جوانان شکستن این محاصره تبلیغاتی و پلتفرم هایی هستند که بستر رسانه ای اجتماعی واقع شده اند.خوراکیان ادامه داد : ما امروز با پدیده ای مهم در دنیا مواجه هستیم که در آغاز با آن خیلی ساده برخورد شد و گمان کردیم نرم افزاری است اما بعد روشن شد که این سکوهایی بود تا عرصه جمع کند و همه فعالیت های بشر در درون آن است .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور متذکر شد:دشمن برای  محاصره تبلیغاتی ،میدانی را باز کرده است به وسعت پلتفرم ها و سکوهایی که پیام رسان ها روی آن ها فعال شده اند و رسانه های نوین در این پلتفرم ها گستره بسیار زیادی پیدا کرده است و تشویق به مشارکت در این رسانه ها بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد : در سال اخیر ما شاهد 4 برابر شدن رشد جمعیت جهان در استفاده از پیام رسان ها هستیم و در یک سال حدود 400 میلیون کاربر پیام رسان ها افزایش پیدا کرده است و جمعیت بزرگی و گستره پهنی در این رسانه ها فراهم شده است برای اقدامات و تنظیم امور بر اساس اراده و خواست افرادی که آنها را ایجاد کرده اند .

خوراکیان تشریح کرد: با این ابزارها داده هایی بزرگ در این رسانه ها تجمیع می شود که از آن ها برای تحلیل و شناخت ذائقه سنجی و هوش مصنوعی استفاده می کنند و محتواهایی متناسب با افراد طراحی می کنند .

وی با بیان این که ابزار جدی دیگر ربات ها هستند ؛ گفت : با استفاده از آنها به جای افراد اقدامات گسترده ای را انجام می دهند و به تعبیر رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چهار گونه محاصره در جنگ تبلیغاتی مشاهده می شود که شامل انتشار اخبار دروغ و مغرضانه، وارونه نشان دادن واقیعت ها و بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن محسنات بزرگ است .

خوراکیان با بیان این که هدف اصلی دشمن طبق فرمایش مقام معظم رهبری ایجاد ترس کاذب و مأیوس سازی مردم و مدیران کشور از آینده است و اقداماتی که ما می توانیم انجام دهیم این است که در مورد پلتفرم ها مسئولین باید خیلی هوشیار باشند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور افزود : اگر ما در کلان سیاست ارتباطات کشور توجه نکنیم خواهیم دید خواسته یا ناخواسته میدانی برای پلتفرم ها و سکوهای خارجی که مدیریت آن در دست دشمنان انقلاب اسلامی است فراهم کرده ایم .

وی گفت : ولی عموم و فعالان فضای مجازی باید حضوری فعال داشته باشند ؛ اکنون توئیتر منشأ خبر سازی هاست و ما شاهد موفقیت روز به روز جوانان انقلابی هستیم و در شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر موفق شده ایم .

خوراکیان یادآور شد :باید حضوری فعال همراه با شناخت و مهارت های لازم برای برای شکستن محاصره تبلیغاتی داشته باشیم .

خوراکیان در پایان گفت : هماهنگ عمل کردن گروه های انقلابی ، تولید محتوا و سامانه شبکه توزیع محورهایی هستند که می توانند برای شکستن محاصره تبیلغاتی استفاده شوند و بهتر از گذشته می توانیم موفقیت ها و امیدهای انقلاب را مطرح کنیم.

انتهای پیام

,


وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب غبار از گذشته انقلاب بر می گیرد و تاریخ انقلاب ، پیشینه نهضت ، اتفاقاتی که ملت ایران پشت سر گذاشته است را روشن می کند ، غبار را از این تاریخ می زداید و با قلمی بسیار شیرین و صمیمی تبیین و یاد آوری و تحلیل می کند نقطه ای که  در آن قرار گرفته ایم  و مسئولیت های آینده را تبیین می کنند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور خاطر نشان کرد : این بیانیه نباید مانند برخی دیگر از فرمایشات رهبری با کم مهری مواجه شود و یا اینکه فکر کنیم صرفا با خواندن این بیانیه کار خود را انجام داده ایم بلکه بیانیه رهبری نقشه راه است و همه باید کمک کنند که شرح تفصیل شود و در ذیل هر کلید واژه و هر محوری که مطرح شده مأموریت ها و برنامه ها مشخص شود.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان یادآور شد : اگر روزی 6500 شهید استان کرمان رفتند و در جبهه ها حضور پیدا کردند و حمله دشمن را خنثی کردند  امروز وظیفه جهادی جوانان شکستن این محاصره تبلیغاتی و پلتفرم هایی هستند که بستر رسانه ای اجتماعی واقع شده اند.خوراکیان ادامه داد : ما امروز با پدیده ای مهم در دنیا مواجه هستیم که در آغاز با آن خیلی ساده برخورد شد و گمان کردیم نرم افزاری است اما بعد روشن شد که این سکوهایی بود تا عرصه جمع کند و همه فعالیت های بشر در درون آن است .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور متذکر شد:دشمن برای  محاصره تبلیغاتی ،میدانی را باز کرده است به وسعت پلتفرم ها و سکوهایی که پیام رسان ها روی آن ها فعال شده اند و رسانه های نوین در این پلتفرم ها گستره بسیار زیادی پیدا کرده است و تشویق به مشارکت در این رسانه ها بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد : در سال اخیر ما شاهد 4 برابر شدن رشد جمعیت جهان در استفاده از پیام رسان ها هستیم و در یک سال حدود 400 میلیون کاربر پیام رسان ها افزایش پیدا کرده است و جمعیت بزرگی و گستره پهنی در این رسانه ها فراهم شده است برای اقدامات و تنظیم امور بر اساس اراده و خواست افرادی که آنها را ایجاد کرده اند .

خوراکیان تشریح کرد: با این ابزارها داده هایی بزرگ در این رسانه ها تجمیع می شود که از آن ها برای تحلیل و شناخت ذائقه سنجی و هوش مصنوعی استفاده می کنند و محتواهایی متناسب با افراد طراحی می کنند .

وی با بیان این که ابزار جدی دیگر ربات ها هستند ؛ گفت : با استفاده از آنها به جای افراد اقدامات گسترده ای را انجام می دهند و به تعبیر رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چهار گونه محاصره در جنگ تبلیغاتی مشاهده می شود که شامل انتشار اخبار دروغ و مغرضانه، وارونه نشان دادن واقیعت ها و بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن محسنات بزرگ است .

خوراکیان با بیان این که هدف اصلی دشمن طبق فرمایش مقام معظم رهبری ایجاد ترس کاذب و مأیوس سازی مردم و مدیران کشور از آینده است و اقداماتی که ما می توانیم انجام دهیم این است که در مورد پلتفرم ها مسئولین باید خیلی هوشیار باشند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور افزود : اگر ما در کلان سیاست ارتباطات کشور توجه نکنیم خواهیم دید خواسته یا ناخواسته میدانی برای پلتفرم ها و سکوهای خارجی که مدیریت آن در دست دشمنان انقلاب اسلامی است فراهم کرده ایم .

وی گفت : ولی عموم و فعالان فضای مجازی باید حضوری فعال داشته باشند ؛ اکنون توئیتر منشأ خبر سازی هاست و ما شاهد موفقیت روز به روز جوانان انقلابی هستیم و در شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر موفق شده ایم .

خوراکیان یادآور شد :باید حضوری فعال همراه با شناخت و مهارت های لازم برای برای شکستن محاصره تبلیغاتی داشته باشیم .

خوراکیان در پایان گفت : هماهنگ عمل کردن گروه های انقلابی ، تولید محتوا و سامانه شبکه توزیع محورهایی هستند که می توانند برای شکستن محاصره تبیلغاتی استفاده شوند و بهتر از گذشته می توانیم موفقیت ها و امیدهای انقلاب را مطرح کنیم.

انتهای پیام

,


وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب غبار از گذشته انقلاب بر می گیرد و تاریخ انقلاب ، پیشینه نهضت ، اتفاقاتی که ملت ایران پشت سر گذاشته است را روشن می کند ، غبار را از این تاریخ می زداید و با قلمی بسیار شیرین و صمیمی تبیین و یاد آوری و تحلیل می کند نقطه ای که  در آن قرار گرفته ایم  و مسئولیت های آینده را تبیین می کنند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور خاطر نشان کرد : این بیانیه نباید مانند برخی دیگر از فرمایشات رهبری با کم مهری مواجه شود و یا اینکه فکر کنیم صرفا با خواندن این بیانیه کار خود را انجام داده ایم بلکه بیانیه رهبری نقشه راه است و همه باید کمک کنند که شرح تفصیل شود و در ذیل هر کلید واژه و هر محوری که مطرح شده مأموریت ها و برنامه ها مشخص شود.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان یادآور شد : اگر روزی 6500 شهید استان کرمان رفتند و در جبهه ها حضور پیدا کردند و حمله دشمن را خنثی کردند  امروز وظیفه جهادی جوانان شکستن این محاصره تبلیغاتی و پلتفرم هایی هستند که بستر رسانه ای اجتماعی واقع شده اند.خوراکیان ادامه داد : ما امروز با پدیده ای مهم در دنیا مواجه هستیم که در آغاز با آن خیلی ساده برخورد شد و گمان کردیم نرم افزاری است اما بعد روشن شد که این سکوهایی بود تا عرصه جمع کند و همه فعالیت های بشر در درون آن است .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور متذکر شد:دشمن برای  محاصره تبلیغاتی ،میدانی را باز کرده است به وسعت پلتفرم ها و سکوهایی که پیام رسان ها روی آن ها فعال شده اند و رسانه های نوین در این پلتفرم ها گستره بسیار زیادی پیدا کرده است و تشویق به مشارکت در این رسانه ها بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد : در سال اخیر ما شاهد 4 برابر شدن رشد جمعیت جهان در استفاده از پیام رسان ها هستیم و در یک سال حدود 400 میلیون کاربر پیام رسان ها افزایش پیدا کرده است و جمعیت بزرگی و گستره پهنی در این رسانه ها فراهم شده است برای اقدامات و تنظیم امور بر اساس اراده و خواست افرادی که آنها را ایجاد کرده اند .

خوراکیان تشریح کرد: با این ابزارها داده هایی بزرگ در این رسانه ها تجمیع می شود که از آن ها برای تحلیل و شناخت ذائقه سنجی و هوش مصنوعی استفاده می کنند و محتواهایی متناسب با افراد طراحی می کنند .

وی با بیان این که ابزار جدی دیگر ربات ها هستند ؛ گفت : با استفاده از آنها به جای افراد اقدامات گسترده ای را انجام می دهند و به تعبیر رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چهار گونه محاصره در جنگ تبلیغاتی مشاهده می شود که شامل انتشار اخبار دروغ و مغرضانه، وارونه نشان دادن واقیعت ها و بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن محسنات بزرگ است .

خوراکیان با بیان این که هدف اصلی دشمن طبق فرمایش مقام معظم رهبری ایجاد ترس کاذب و مأیوس سازی مردم و مدیران کشور از آینده است و اقداماتی که ما می توانیم انجام دهیم این است که در مورد پلتفرم ها مسئولین باید خیلی هوشیار باشند .

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور افزود : اگر ما در کلان سیاست ارتباطات کشور توجه نکنیم خواهیم دید خواسته یا ناخواسته میدانی برای پلتفرم ها و سکوهای خارجی که مدیریت آن در دست دشمنان انقلاب اسلامی است فراهم کرده ایم .

وی گفت : ولی عموم و فعالان فضای مجازی باید حضوری فعال داشته باشند ؛ اکنون توئیتر منشأ خبر سازی هاست و ما شاهد موفقیت روز به روز جوانان انقلابی هستیم و در شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر موفق شده ایم .

خوراکیان یادآور شد :باید حضوری فعال همراه با شناخت و مهارت های لازم برای برای شکستن محاصره تبلیغاتی داشته باشیم .

خوراکیان در پایان گفت : هماهنگ عمل کردن گروه های انقلابی ، تولید محتوا و سامانه شبکه توزیع محورهایی هستند که می توانند برای شکستن محاصره تبیلغاتی استفاده شوند و بهتر از گذشته می توانیم موفقیت ها و امیدهای انقلاب را مطرح کنیم.

انتهای پیام

,


وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب غبار از گذشته انقلاب بر می گیرد و تاریخ انقلاب ، پیشینه نهضت ، اتفاقاتی که ملت ایران پشت سر گذاشته است را روشن می کند ، غبار را از این تاریخ می زداید و با قلمی بسیار شیرین و صمیمی تبیین و یاد آوری و تحلیل می کند نقطه ای که  در آن قرار گرفته ایم  و مسئولیت های آینده را تبیین می کنند .

,
,

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور خاطر نشان کرد : این بیانیه نباید مانند برخی دیگر از فرمایشات رهبری با کم مهری مواجه شود و یا اینکه فکر کنیم صرفا با خواندن این بیانیه کار خود را انجام داده ایم بلکه بیانیه رهبری نقشه راه است و همه باید کمک کنند که شرح تفصیل شود و در ذیل هر کلید واژه و هر محوری که مطرح شده مأموریت ها و برنامه ها مشخص شود.

,

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان یادآور شد : اگر روزی 6500 شهید استان کرمان رفتند و در جبهه ها حضور پیدا کردند و حمله دشمن را خنثی کردند  امروز وظیفه جهادی جوانان شکستن این محاصره تبلیغاتی و پلتفرم هایی هستند که بستر رسانه ای اجتماعی واقع شده اند.خوراکیان ادامه داد : ما امروز با پدیده ای مهم در دنیا مواجه هستیم که در آغاز با آن خیلی ساده برخورد شد و گمان کردیم نرم افزاری است اما بعد روشن شد که این سکوهایی بود تا عرصه جمع کند و همه فعالیت های بشر در درون آن است .

,

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور متذکر شد:دشمن برای  محاصره تبلیغاتی ،میدانی را باز کرده است به وسعت پلتفرم ها و سکوهایی که پیام رسان ها روی آن ها فعال شده اند و رسانه های نوین در این پلتفرم ها گستره بسیار زیادی پیدا کرده است و تشویق به مشارکت در این رسانه ها بسیار زیاد است.

,

وی اضافه کرد : در سال اخیر ما شاهد 4 برابر شدن رشد جمعیت جهان در استفاده از پیام رسان ها هستیم و در یک سال حدود 400 میلیون کاربر پیام رسان ها افزایش پیدا کرده است و جمعیت بزرگی و گستره پهنی در این رسانه ها فراهم شده است برای اقدامات و تنظیم امور بر اساس اراده و خواست افرادی که آنها را ایجاد کرده اند .

,

خوراکیان تشریح کرد: با این ابزارها داده هایی بزرگ در این رسانه ها تجمیع می شود که از آن ها برای تحلیل و شناخت ذائقه سنجی و هوش مصنوعی استفاده می کنند و محتواهایی متناسب با افراد طراحی می کنند .

,

وی با بیان این که ابزار جدی دیگر ربات ها هستند ؛ گفت : با استفاده از آنها به جای افراد اقدامات گسترده ای را انجام می دهند و به تعبیر رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چهار گونه محاصره در جنگ تبلیغاتی مشاهده می شود که شامل انتشار اخبار دروغ و مغرضانه، وارونه نشان دادن واقیعت ها و بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن محسنات بزرگ است .

,

خوراکیان با بیان این که هدف اصلی دشمن طبق فرمایش مقام معظم رهبری ایجاد ترس کاذب و مأیوس سازی مردم و مدیران کشور از آینده است و اقداماتی که ما می توانیم انجام دهیم این است که در مورد پلتفرم ها مسئولین باید خیلی هوشیار باشند .

,

معاون شورای عالی فضای مجازی کشور افزود : اگر ما در کلان سیاست ارتباطات کشور توجه نکنیم خواهیم دید خواسته یا ناخواسته میدانی برای پلتفرم ها و سکوهای خارجی که مدیریت آن در دست دشمنان انقلاب اسلامی است فراهم کرده ایم .

,

وی گفت : ولی عموم و فعالان فضای مجازی باید حضوری فعال داشته باشند ؛ اکنون توئیتر منشأ خبر سازی هاست و ما شاهد موفقیت روز به روز جوانان انقلابی هستیم و در شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر موفق شده ایم .

,

خوراکیان یادآور شد :باید حضوری فعال همراه با شناخت و مهارت های لازم برای برای شکستن محاصره تبلیغاتی داشته باشیم .

,

خوراکیان در پایان گفت : هماهنگ عمل کردن گروه های انقلابی ، تولید محتوا و سامانه شبکه توزیع محورهایی هستند که می توانند برای شکستن محاصره تبیلغاتی استفاده شوند و بهتر از گذشته می توانیم موفقیت ها و امیدهای انقلاب را مطرح کنیم.

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه