اخبار داغ

دانا گزارش می دهد:

دوئل قطبی با کامپیوتر فوتبال ایران/ نبرد ببرها با فولاد مردان

دوئل قطبی با کامپیوتر فوتبال ایران/ نبرد ببرها با فولاد مردان
نساجی مازندران نیم فصل دوم را با مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید آغاز کرد و تا کنون نتایج قابل قبولی بدست آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نساجی مازندران نیم فصل دوم را با مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید آغاز کرد و تا کنون نتایج قابل قبولی بدست آورده است. نساجی با مجید جلالی پس از دو پیروزی برابر تیم‌های استقلال تهران وماشین سازی تبریز و تساوی برابرمقاومت تهران در بازی های دوستانه و تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن در اصفهان و متوقف کردن تراکتورسازی تبریز با تساوی یک بر یک با همه ستاره هایش، در سومین حضورش روی نیمکت این تیم در شهرجم برابر تیم پارس جنوبی متحمل شکست سنگین ۳بریک شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نساجی به دنبال کسب امتیاز خانگی

, نساجی به دنبال کسب امتیاز خانگی,

هواداران تیم نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر امیدوار به کسب حداقل امتیاز خانگی برابر تیم فولاد خوزستان هستند. درمقابل تیم فولاد خوزستان در چهار بازی که افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس سکان هدایت این تیم را برعهده گرفته، سه پیروزی ارزشمند برابر تیم های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس تهران، نفت مسجدسلیمان ویک تساوی بدون گل مقابل پارس جنوبی جم کسب کرده و آمار خوبی از خود در این تیم به نام خود برجای گذاشته است.

,

شرایط متفاوت دو تیم

, شرایط متفاوت دو تیم,

نساجی درحالی درهفته نوزدهم این مسابقات دربازی خانگی برابر فولاد خوزستان قرارخواهد گرفت که هفته گذشته شکست سنگین سه بریک برابر پارس جنوبی جم را متحمل شده و با فولاد دراهواز با یک گل تیم صنعت نفت آبادن را مغلوب کرد. تا پایان هفته هجدهم این مسابقات تیم فولاد خوزستان با کسب ۲۵ امتیاز پشت سرتیم استقلال تهران در رده ششم جدول قرار دارد و برای دور نماندن از صف مدعیان برای کسب حداقل سهمیه آسیایی دراندشیه چهارمین پیروزی با افشین قطبی خواهد بود.

,

نساجی به دنبال چهارمین پیروزی فصل

, نساجی به دنبال چهارمین پیروزی فصل,

درمقابل نساجی مازندران که تا پیش ازنیم فصل در نیمه دوم جدول قرار داشت و با کسب دو تساوی و به با شکست تیم های پایین جدولی، به نیمه اول جدول صعود کرده بود با ۱۸ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و امیدواراست با حمایت هواداران چهارمین پیروزی فصل خود را درورزشگاه شهید وطنی جشن بگیرد.
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه