اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس:

شعار ما می‌توانیم منجر به پیشرفت‌های بزرگ شده است/ هیمنه آمریکا در حال شکست است

شعار ما می‌توانیم منجر به پیشرفت‌های بزرگ شده است/ هیمنه آمریکا در حال شکست است
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار ما می‌توانیم که در انقلاب اسلامی مطرح شد منجر به پیشرفت‌های بزرگ شده است و طبیعتا تا زمانی‌که به این شعار باور داشته باشیم به پیشرفت‌ خواهیم رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نفوذ انقلاب اسلامی در قلب‌ها به دلیل ماهیت انقلاب اسلامی است. ماهیت انقلاب اسلامی یک ماهیت دینی و بر مبانی تعالیم انبیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: طبع و فطرت همه انسان‌ها با عدالت، ظلم‌ستیزی و فرهنگ عامه‌ای که به خداجویی دعوت می‌کند مطابقت دارد.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آن‌چه که باعث نفوذ انقلاب اسلامی شده مبانی آن بوده که بر اساس کتاب خدا و فطرت انسان‌ها است اما این‌که چرا برخی در داخل نظام اسلامی از این موضع غفلت می‌کنند یا با انقلاب اسلامی تعارض پیدا می‌کنند، بیشتر به دلیل ماهیت نفسانی انسان‌ها است.

,

 

,

فلاحتی عنوان کرد: انسان‌هایی که به دلایل غیرالهی وارد انقلاب اسلامی شدند و این مسیر را با دیگر حکومت‌های دنیا یکی دانستند، فکر کردند که با ورود به قطار انقلاب اسلامی به آلاف‌والوف خواهند رسید و از مزیت‌های بیشتری بهره‌مند خواهند شد. طبیعتا در این مسیری که حرکت می‌کنند متأسفانه سیاست‌بازی‌ها، مکرها و حیله‌هایی که در عالم سیاست در زمان‌های مختلف که الان نیز در دنیا مرسوم است برخی از این افراد را گرفته و هوای نفس باعث می‌شود که شرایطی برای آن‌ها به وجود آمده و در برابر انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.

,

 

,

وی اظهار کرد: طبیعتا این افراد منفور مردم و نظام می‌شوند و اگر چهره آن‌ها با ریاکاری و مکر برای چند روزی تنویه شده بود بعد از این‌که مردم به ماهیت آن‌ها پی ببرند خیلی زود با آن‌ها تسویه حساب می‌کنند لذا این ریزش‌ها یک امر طبیعی در هر جامعه‌ای بوده و انقلاب اسلامی نیز از آن مستثنی نیست.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی نظامی حرف از خدا، پیغمبر(ص) و شعائر الهی زده و ادعا می‌کند که در مقابل ظالم سکوت نمی‌کند، نظم جهانی که بر پایه ظلم باشد را نپذیرفته و از هر مظلومی در اقصی نقاط دنیا با هر گرایش و دینی که باشد به دلیل این‌که توصیه پیامبر اسلام(ص) و تأکید قرآن است دفاع می‌کند، طبیعی است که در یک ساختار جهانی، خیلی از افرادی که منافع آن‌ها به خطر می‌افتد با این نظام مخالفت کنند.

,

 

,

فلاحتی ادامه داد: ایران به همین دلیل با رژیم‌های مستکبری مانند آمریکا سال‌ها درگیر است و رژیم غاصب صهیونیستی با ما سرناسازگاری و دشمنی فراوان دارد. چون ایران حامی مظلومان است و می‌گوید چرا باید به مردم یمن، فلسطین، سوریه و سیاه‌پوستان ظلم شود؟ و چرا باید هزاران جنایت علیه زنان و کودکان در دنیا انجام شود؟ تا این‌که منافع یک عده پول‌پرست و ظلم‌پرست در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تأمین شود.

,

 

,

وی اظهار کرد: به همین دلایل است که این‌گونه کشورها با انقلاب اسلامی دشمنی فراوان دارند و در طول تاریخ دنیا نیز به همین‌گونه بوده است. پیامبران نیز این همه مخالف داشتند و چرا جبهه حق همیشه با مظلومیت در تاریخ حرکت کرده؟ این‌ها همه به دلیل رویکرد الهی‌بودن جمهوری اسلامی و تبیین و ترویج اسلام است. به این دلایل دشمنی‌ها جدی و دشمنان نیز افراد کینه‌توزی هستند که لحظه‌ای از دشمنی‌کردن کوتاه نمی‌آیند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار "ما می‌توانیم"، تصریح کرد: شعار ما می‌توانیم از شعارهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بوده و در بین جوانان و جامعه به خوبی شناخته شده و نسل به نسل منتقل می‌شود.

,

 

,

فلاحتی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی باور نمی‌کردند که یک انقلاب در شرایط بسیار سخت بتواند در مقابل نظام ستم‌شاهی و در دوران دفاع مقدس ایستادگی و کشور را به خوبی اداره و مدیریت کند. همین روند ادامه پیدا کرد و در قالب حرکت بسیج‌های مردمی و گروه‌های جهادی کارهای بسیاری انجام شده است.

,

 

,

وی با بیان این‌که امروز در زمینه‌های علم و فن‌آوری روز نشان دادیم که واقعا می‌توانیم، افزود: در طول چهل سال گذشته حرکت‌های بسیار بزرگی را به اذعان کشورهای غربی صاحب شده و داریم. پرتاب موشک به هوا، فناوری نانو تکنولوژی، پیشرفت در ساخت پیشرفته‌ترین ابزار نظامی و ده‌ها موضوع دیگر همه دستاوردها و توانایی‌ها کشور ایران است که در این سال‌ها به آن دست یافته است.

,

 

,

مردم ایران با شعار ما می‌توانیم به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است

, مردم ایران با شعار ما می‌توانیم به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است, مردم ایران با شعار ما می‌توانیم به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته است,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شعار ما می‌توانیم که در انقلاب اسلامی مطرح شد ما را به این‌جا رسانده و طبیعتا تا زمانی‌که به این شعار باور داشته باشیم و این باور در بین نخبگان جامعه، مسئولان و مردم تقویت شود بسیاری از حرکت‌های توفنده را در انقلاب شاهد خواهیم بود. ان‌شاءالله در گام دوم انقلاب اسلامی یعنی ورود به چهل و یکمین سالگی انقلاب اسلامی این "ما می‌توانیم" ها باید بسیار بهتر خود را در سطح جهانی و بین‌المللی نشان دهد.

,

 

,

فلاحتی تصریح کرد: هر حرکتی آن هم حرکت بزرگی مانند انقلاب اسلامی یکسری معایبی با خود به همراه دارد. یعنی نمی‌شود یک حرکت اجتماعی با این گستردگی انجام شود، یک نظام سیاسی بزرگ روی کار بیاید و یک شعار جدید در دنیا مطرح باشد اما شاهد هیچ عیبی نباشیم.

,

 

,

وی ادامه داد: این عیب‌ها به آرمان‌ها و مبانی انقلاب اسلامی هیچ ارتباطی پیدا نمی‌کند یعنی آرمان‌ها و مبانی همان چیزهایی است که در چهل سال گذشته بوده است. وقتی ما می‌گوییم ظلم‌ستیزی ماهیت انقلاب اسلامی است از ابتدا بوده و ادامه خواهد داشت.

, عیب‌ها به آرمان‌ها و مبانی انقلاب اسلامی هیچ ارتباطی پیدا نمی‌کند,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وقتی می‌گوییم خداجویی یک آرمان انقلابی است یعنی نمی‌توانیم نسبت به مسائل توحیدی و مسائل دینی در جامعه بی‌تفاوت باشیم. اصل مبانی هیچ مشکلی ندارد چون این اصول و آرمان‌ها شاکله آئین، دین و سنت اسلامی ما است. آن‌چه را که ما عیب در انقلاب تلقی می‌کنیم عیبی است که از افراد عارض می‌شود.

,

 

,

فلاحتی خاطرنشان کرد: اگر گروهی در اداره‌ای در زمینه اقتصادی فساد می‌کنند، این فساد را به پای انقلاب نباید گذاشت بلکه پای اشخاصی باید نوشته شود که در گردونه انقلاب هستند. مانند جریان نفود، جاسوسی و تخریب‌های فراوانی که طی این چهل سال از سوی برخی از مدیران و صاحب نفوذان در انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد، این‌ها به اصل انقلاب ارتباطی ندارد بلکه اشخاص و افرادی هستند که در شاکله انقلاب مسئولیت پذیرفته یا نفوذ می‌کنند. نباید معایب این‌ها را پای انقلاب اسلامی بگذاریم.

,

 

,

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما عیب ندارد و کاملا در راه مستقیم است اما گذاشتن افراد در برخی از مناصب یا جا دادن برخی از افراد و اطمینان کردن به برخی از گروه‌ها در سطح کلان یا جزئی کشور چهره انقلاب را مخدوش می‌کند. این ظرفیت در نظام است که این‌گونه افراد را زود شناسایی و حذف کرده و مسیر صحیح را به خوبی طی کند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعی است که بسیاری از افرادی که اصل انقلاب اسلامی را قبول ندارند به اسم انقلاب و جمهوری اسلامی بعضی اوقات سوگند خورده و در مناصب مهمی مسئولیت پذیرفته و پس از مدت زمانی مشخص می‌شود که اصلا تفکر آن‌ها با آن‌چه در انقلاب اسلامی وجود دارد متفاوت است. این‌ها جزو ریزش‌ها می‌شوند. هر چند این مسائل طبیعی به نظر می‌رسد اما باید به حداقل برسد که انقلاب اسلامی از منظر دین لطمه نخورد.

,

 

,

فلاحتی افزود: ما برای یک حرکت انقلابی و درست باید بدانیم که آیا قوانین ما در طول چهل سال گذشته قوانینی بر مبنای حاکمیت اسلامی بوده یا نه؟ در طی همین چهل سال نیز افرادی در سطح جامعه داشته‌ایم از رئیس جمهور گرفته تا پایین‌ترین افراد در کشور و در همه سطوح افرادی بودند که به انقلاب اسلامی خیانت کردند. این‌ها را نباید به‌پای انقلاب اسلامی گذاشت بلکه باید تلاش شود این افراد دارای عیب را از بدنه انقلاب و جامعه اجتماعی دور کرد و اجازه نداد که مردم را به انقلاب اسلامی بدبین کنند. نیاز به پاک‌سازی قوی در بدنه حاکمیتی خود داریم تا عناصر کلیدی و مهم کشور، سیاست‌گذار و کارگذار معیوب وارد جامعه نشود.

,

 

,

با آمریکا مشکل مبنایی داریم

, با آمریکا مشکل مبنایی داریم, با آمریکا مشکل مبنایی داریم,

وی با اشاره به مورد اعتمادنبودن آمریکا گفت: تا زمانی‌که آمریکا این رویکرد بین‌المللی و جهانی خود را دارد، بعید است که مشکلات با آمریکا حل شود. ما با آمریکا مشکل مبنایی داریم. آمریکا خود را ارای سطله‌جهانی و کدخدای دنیا و حاکم بر همه کشورها می‌داند و سازمان ملل را یک ابزار برای خود دانسته است.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای آمریکا جان افراد مهم نیست، جیب افراد و ثروت کشورها اهمیت دارد. ثروت کشورها، ثروت خودشان نیست و ثروت آمریکا در این کشورها است. با این رویکرد چطور انقلاب اسلامی می‌تواند با آمریکا چالش نداشته باشد یا رفع مشکل کند.

,

 

,

هیمنه آمریکا در حال شکست است

, هیمنه آمریکا در حال شکست است, هیمنه آمریکا در حال شکست است,

فلاحتی ادامه داد: طبیعی نیست آمریکا از ما خواسته‌ای داشته باشد و ما بتوانیم خواسته‌اش را انجام دهیم. خواسته آمریکا نوکری‌کردن کشورها به صورت چشم و گوش بسته است که این با ذات انقلاب اسلامی ناسازگار است و این ذات قابل تغییر نیست مگر این‌که ما تصور کنیم آمریکا رویکرد خود را عوض کرده، اثبات کند و به دنیا این تغییر را اعلام کند. آن‌وقت جزو کشورهایی است که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با این چالش کنار بیاید اما بعید است که همچین زمانی برسد مگر این‌که آمریکا ضربه سختی را با این چالش‌ها به خود وارد کند که همین کار در حال انجام است و آن قدرت و هیمنه‌ای که برایش ساخته شده در انظار جهانیان بشکند که آن وقت شرایط به نفع انقلاب اسلامی تغییر خواهد کرد که الان نیز این مسیر در حال طی شدن است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه