اخبار داغ

در یادوراه شهدای عملیات های بدر و خیبر در گرمی مطرح شد؛

ملت ایران اقدام تروریستی زاهدان را بی‎جواب نخواهد گذاشت

ملت ایران اقدام تروریستی زاهدان را بی‎جواب نخواهد گذاشت
امام جمعه گرمی در یادواره شهدای عملیات های بدر و خیبرگفت: به شهادت رسیدن حافظان مرزهای میهن که از سوی کوردلان و عوامل فریب خورده دشمن رقم خورد، از نگاه اسلامی و انسانی و اخلاقی محکوم است و ملت ایران هیچ گاه جواب این دشمنی و عناد را بی‌جواب نخواهد گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، یادوراه شهدای عملیات های بدر و خیبر در شهرستان گرمی  پیش از ظهر امروز با حضور خانواده‎های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و نیز مسئولان و اقشار مختلف مردم به طور باشکوه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

حجت‌الاسلام یدالله صفری امام جمعه گرمی در این مراسم اظهار داشت: یاد و خاطرات شهدای والامقام باید همیشه در خاطرها و ذهن ها زنده بماند چرا که ما تمام داشته هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و هر چه داریم در سایه خون پاک آنان به دست آمده است.

,

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این حادثه نیز بیان کرد: توان و خودباوری ملت ایران سبب کوری چشم دشمنان شده و هر کجا اقتدار و عظمت ملت ایران تلالو پیدا می کند توطئه های دشمنان بیش تر و بیشتر می شود.

,

امام جمعه گرمی تصریح کرد: به شهادت رسیدن حافظان مرزهای میهن و خادمان راستین نظام اسلامی که از سوی کوردلان و عوامل فریب خورده دشمن رقم خورده از نگاه اسلامی و انسانی و اخلاقی محکوم است و ملت ایران هیچ گاه جواب این دشمنی و عناد را بی‌جواب نخواهد گذاشت.

,

وی بیان کرد: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران نشان داد که ملت ایران در چهار دهه اخیر با همت، اراده، توان و خودباوری و اتکا به ذات حضرت حق و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توانسته‌اند روی پای خود بایستند و این مسئله برای دشمنان قابل تحمل نبود که برای همین سعی کردند بار دیگر توطئه‌ای دیگر برچینند ولی این امر واضح است که هیچ گاه گول دشمنان را نمی‌خوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه