اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

روحانیون پیشتازان عرصه جهاد و شهادت هستند/ روحانی شیعه در برابر دشمنان تسلیم نمی‌شود

روحانیون پیشتازان عرصه جهاد و شهادت هستند/ روحانی شیعه در برابر دشمنان تسلیم نمی‌شود
نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس بابیان این که روحانی شیعه در برابر دشمنان تسلیم نمی‌شود، گفت: روحانیون پیشتازان عرصه جهاد و شهادت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شیرازی صبح امروز در دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت 140 شهید روحانی مدافع حرم که در سالن همایش بیداری اسلامی جامعه الزهرا در قم برگزار شد با اشاره به مجاهدت‌ها و رشادت‌های روحانیون در طی 40 سال گذشته، اظهار داشت: روحانیت از همان آغاز و در مبارزات انقلاب نقش داشت و به‌خوبی نقش خودش را ایفا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا,

وی افزود: امروز نیز روحانیت در دهه پنجم انقلاب محکم در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده و همگام با مردم درصحنه و میدان حضور دارد.

,


شیرازی روحانیت شیعه را موردتوجه قرارداد و گفت: روحانیت شیعه همه هستی خود را می‌گذرد اما در برابر دشمنان تسلیم نمی‌شود و این حقیقت روحانیت شیعه است.

,
,


وی تبلیغ دین اسلام را یکی از وظایف روحانیون برشمرد و ابراز داشت: این حقیقت را روحانیت با خون خود به جهانیان نشان داده و در این زمینه ذره‌ای کوتاهی نکرده است.

,
,


نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس بابیان این‌که جمهوری اسلامی ایران پیشتاز حرکت جهاد و شهادت است، افزود: در مسیر انقلاب و جهاد و شهادت جرقه‌ای اصلی را علما زدند و روحانیون به‌عنوان پیشتازان این عرصه بودند.

,
,


وی پیروزی‌های محور مقاومت را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: امروز منطقه در سیطره مبانی امام خمینی (ره) و جبهه مقاومت است و روحانیون در صف اول تشکیل بسیج سراسری قرار دارند.

,
,


شیرازی بابیان این‌که امروز جان می‌دهد اما اجازه نمی‌دهد اسلام ذره‌ای تضعیف شود، گفت: قطعاً در آینده‌ای نه‌چندان دور سقوط آمریکا اسرائیل را جشن خواهیم گرفت و به حول قوه‌ای الهی آینده نظام اسلامی کاملاً روشن و عیان است.

,
,


وی در بخش دیگری از صحبت‌های به رونمایی از کتاب‌ها در این کنگره اشاره کرد و بیان داشت: برای دومین کنگره بزرگداشت شهدای روحانی مدافع حرم 25 کتاب تدوین‌شده و 6 کتاب چاپ و در کنگره رونمایی شد.

,
,


وی افزود: در کنار این کتاب‌ها سخنان رهبر انقلاب که در جمع خانواده‌های شهدا بیان فرموده‌اند در قالب یک جلد کتاب به نام مدافعان حرم چاپ‌شده است که مجموعه‌ای گران‌سنگی از فرهنگ جهاد و شهادت را شامل می‌شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه