اخبار داغ

مشاور رئیس مجلس:

بیانیه رهبر انقلاب یک چراغ راه معقول برای گام دوم انقلاب است/ هدف آمریکا ضربه زدن به استقلال نظام است

بیانیه رهبر انقلاب یک چراغ راه معقول برای گام دوم انقلاب است/ هدف آمریکا ضربه زدن به استقلال نظام است
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که هدف آمریکا ضربه زدن به استقلال نظام است، گفت: بیانیه رهبر انقلاب یک چراغ راه معقول برای گام دوم انقلاب است به‌طوری‌که عمل به آن تمام توطئه‌های دشمنان را از بین می‌برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به بیانیه راهبردی رهبر انقلاب برای دهه پنجم انقلاب، اظهار داشت:همواره موضع‌گیری‌ها و مطالبی که مقام معظم رهبری مطرح می‌کنند، مبتنی بر اندیشه‌ای ناب شیعی است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


وی با اشاره به بخشی از بیانیه رهبر انقلاب در خصوص عدالت، افزود: بیانات رهبری در خصوص عدالت  به ما می‌گوید اشتباهاتی در مسیر اجرای عدالت بوده که باید برگردیم و اصلاح کنیم .

,
,


حقیقت پور تصریح کرد: این بیانیه این امکان را می‌دهد که ما رفتارهای و اعمال خودمان را در 40 سال گذشته بررسی کنیم و همچنین برای 40 سال آینده نیز برنامه‌ریزی کنیم.

,
,


وی خاطرنشان کرد: کلیدواژه‌هایی که رهبر انقلاب در این بیانیه آورده‌اند برای این نگاه طولانی‌مدت و نیم‌قرنی است که رهبر انقلاب در ماه‌های گذشته به آن اشاره‌کرده‌اند و می‌تواند یک چراغ راه معقول باشد.

,
,


نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی تأکید  کرد: کلیدواژه‌هایی که در این بیانیه به‌کاررفته می‌تواند شاکله و استخوان‌بندی چشم‌انداز 50 ساله نظام را تنظیم کند.

,
,


وی بابیان این‌که هنوز کاستی‌های فراوانی داریم و باید به این مهم هم توجه کنیم، ابراز داشت: نظام اگر ده‌ها دوره هم انتخابات بگذارد باید همه نگاه‌ها جهادی و در مسیر عدالت‌خواهی باشد تا به اهداف خود برسیم.

,
,


حقیقت پور در پاسخ به این سؤال که چرا آمریکا قابل‌اعتماد نیست و مقام معظم رهبری نیز به همین مهم در بیانیه اشاره‌کرده‌اند،گفت: قطعاً آمریکایی‌ها احساس این‌که در این کشور یک انقلاب شده است را نمی‌کنند و فکر می‌کنند رژیم پهلوی در مسند کار است درحالی‌که در این کشور یک انقلابی برپایه استقلال و آزادی شده است.

,
,


وی ادامه داد:  این‌که آمریکا برای خودش مستقل باشد و جمهوری اسلامی ایران برای خودش استقلال داشته باشد یکی از اهداف اصلی انقلاب بوده است.

,
,


مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آمریکا باید این را بپذیرد که ما هم برای خودمان دیدگاه داریم و از خوی استکباری خودش دست بکشد.

,
,


وی افزود: آمریکایی‌ها در 40سال گذشته نشان دادند که هنوز مست هستند و فکر می‌کنند در دوران پهلوی هستند و باید 4 یا 5 ضربه دیگر مانند ضرباتی که در عراق و سوریه خوردند، بخورند تا از این مستی خارج شوند.

,
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه