اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه قدس:

انسان سازی میدان نبرد مهمترین دستاورد جنگ تحمیلی بود/ هزینه 7 هزار میلیارد دلاری آمریکا در منطقه

انسان سازی میدان نبرد مهمترین دستاورد جنگ تحمیلی بود/ هزینه 7 هزار میلیارد دلاری آمریکا در منطقه
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: دستاورد اصلی نظام انسان سازی میدان نبرد بود که در طی جنگ تحمیلی به وجود آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، سردار اسماعیل قاآنی صبح امروز در دومین کنگره بین المللی بزرگداشت 140 شهید روحانی مدافع حرم که در سالن همایش بیداری اسلامی جامعه الزهرا در قم برگزار شد با بیان این که روحانیون همواره در عرصه جهاد و شهادت پیشقدم هستند، اظهار داشت: تنها مکتبی که همه رهبران آن جملگی شهید شده اند ، مذهب شیعه است و روحانیون امروز نیز همین راه روشن و نورانی را ادامه می دهند.

وی به توطئه های دشمنان نظام و به خصوص استکبار جهانی علیه کشورمان اشاره کرد و ابراز داشت: امروز توطئه های استکبار علیه کشور نیازمند مردانی است که وارد عمل شوند و در میدان عمل وارد مبارزه شوند.

جانشین فرمانده سپاه قدس نقش روحانیون را در این زمینه مهم برشمرد و بیان داشت: در میدان جهاد نیز روحانیت همواره پیش قدم بوده و در همه عرصه های جنگ شاهد هدایت های روحانیون بودیم.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم در داخل و هم در خارج از کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد و برنامه های مختلفی در این زمینه برنامه ریزی شده است.

سردار قاآنی خاطر نشان کرد: در طی 40 سال گذشته به برکت علما و ولی فقیه نه تنها توطئه دشمن را خنثی کردیم بلکه همه تهدیدها را تبدیل به فرصت کردیم.

وی اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: ترامپ می گوید این کشور 7 هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده است اما حاصل آن چه چیزی بوده است جز این که فرصت را برای انقلاب اسلامی ایران فراهم ساخته است.

سردار قاآنی تاکید کرد: بعد از شکست در منطقه آمریکا به فکر توطئه ای جدیدی افتاد و پدیده داعش را به وجود آورد که البته با برخورد انقلاب اسلامی ایران مواجه و نابود شد.

وی جنگ تحمیلی را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: دوره جنگ 8 ساله تنها جنگی بود که یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن نیفتاد البته دستاورد اصلی ما انسان سازی میدان نبرد بود که در طی جنگ تحمیلی به وجود آمد.

سردار قاآنی به پیام رهبر کبیر انقلاب در پایان جنگ اشاره کرد و گفت: ایشان در پایان جنگ فرمودند: اگر بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده بود هیچ کشوری جرات عرض اندام علیه کشور نداشت.

جانشین فرمانده سپاه قدس ابراز داشت: بعد از این اظهارات حکیمانه رهبر کبیر انقلاب قدم های بزرگی برای تشکیل بسیج جهانی سربازان اسلام برداشته شد که ماحصل آن همین کنگره شهدای روحانی است که با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم کشورهای منطقه در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه