اخبار داغ

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده مطرح کرد:

عدم استانداردسازی سرعت کاه در سطح شهرلنده/ 540مکاتبه با شهرداری در خصوص مشکلات ترافیکی و نقاط حادثه خیز

عدم استانداردسازی سرعت کاه در سطح شهرلنده/ 540مکاتبه با شهرداری در خصوص مشکلات ترافیکی و نقاط حادثه خیز
رئیس پلیس راهور شهرستان لنده گفت: مهمترین هدف پلیس ایجاد نظم و بهبود وضعیت ترافیکی و پیشگیری ازحوادث و سوانح درون شهری است که متاسفانه در این خصوص شهرداری ها همکاری کمتری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده سرگرد دانا معماری در جلسه شورای ترافیک شهرستان لنده با اشاره به مشکلات ترافیکی شهرلنده گفت: شهر لنده دارای بافتی قدیمی است که بیشترین ترافیک روی خیابان اصلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

وی افزود: کم عرض بودن خیابان امام خمینی(ره) و پارک خودروها در طول روز در دو طرف این خیابان به خودی خود عاملی برای ترافیک در ساعت خاص در سطح شهر شده است.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده تصریح کرد: ایجاد سرعت کاه در برخی خیابان های شهر بهترین وسلیه برای کاهش حجم خسارت درون شهری است که متاسفانه به دلیل عدم استاندار سازی این سرعت کاه ها از سوی شهرداری باعث نارضایتی مردم شده است.

 

وی افزود: عدم توجه به درخواست های پلیس راهنمایی و رانندگی در این سال ها با مکاتبه بیش از 540نامه نشان گر این است که پلیس برابر قوانین تمام هشدارهای لازم را به مسئولان و شورای ترافیکی در خصوص مشکلات ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز داده است برخی از مصوبات اجرایی و برخی دیگر نیز چندین سال است که چشم انتظار اعتبارات است.

 

معماری اظهارکرد: عدم واریز هزینه جرائم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری لنده یکی از مشکلات اساسی در خصوص رفع برخی از موانع ترافیکی و حذف نقاط حادثه خیز است که امیدواریم مسئولان شورای ترافیکی استان هرچه سریعتر این مسئله را پیگیری نمایند.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده  تصریح کرد: مهمترنی نقاط حادثه خیز که به تازگی نیز آسفالت شده است خیابان های زیر سیل بند، جلوی دادگستری و جلوی دبیرستان برکت است که خطر هر لحظه خودروها و ساکنین آن ها را تهدید می کند.

 

وی تاکیدکرد: اصلاح ساختار هندسی برخی خیابان ها و میادین و نصب تابلو های هشدار دهنده از جمله مواردی است که شهرداری در گذشته و حال انجام داده است که لازم است دو چندان شوند.

 

معماری گفت: در طول این چند سال خدمت در شهرستان لنده همواره هدفم ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی بوده است و در این راه برای حفظ جان شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکرده ام و اگر در این سال ها با کسی بد رفتاری شده است از همین رسانه حلالیت طلبیده و بدانید که تنها هدفم حفظ جان مردم بوده است.

 

گفتنی است دوره خدمتی سرگرد دانا معماری در شهرستان لنده رو به اتمام است که در همین جلسه نیز از همه مردم طلب حلالیت کرده است.

انتهای پیام/

,

 

وی افزود: کم عرض بودن خیابان امام خمینی(ره) و پارک خودروها در طول روز در دو طرف این خیابان به خودی خود عاملی برای ترافیک در ساعت خاص در سطح شهر شده است.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده تصریح کرد: ایجاد سرعت کاه در برخی خیابان های شهر بهترین وسلیه برای کاهش حجم خسارت درون شهری است که متاسفانه به دلیل عدم استاندار سازی این سرعت کاه ها از سوی شهرداری باعث نارضایتی مردم شده است.

 

وی افزود: عدم توجه به درخواست های پلیس راهنمایی و رانندگی در این سال ها با مکاتبه بیش از 540نامه نشان گر این است که پلیس برابر قوانین تمام هشدارهای لازم را به مسئولان و شورای ترافیکی در خصوص مشکلات ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز داده است برخی از مصوبات اجرایی و برخی دیگر نیز چندین سال است که چشم انتظار اعتبارات است.

 

معماری اظهارکرد: عدم واریز هزینه جرائم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری لنده یکی از مشکلات اساسی در خصوص رفع برخی از موانع ترافیکی و حذف نقاط حادثه خیز است که امیدواریم مسئولان شورای ترافیکی استان هرچه سریعتر این مسئله را پیگیری نمایند.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده  تصریح کرد: مهمترنی نقاط حادثه خیز که به تازگی نیز آسفالت شده است خیابان های زیر سیل بند، جلوی دادگستری و جلوی دبیرستان برکت است که خطر هر لحظه خودروها و ساکنین آن ها را تهدید می کند.

 

وی تاکیدکرد: اصلاح ساختار هندسی برخی خیابان ها و میادین و نصب تابلو های هشدار دهنده از جمله مواردی است که شهرداری در گذشته و حال انجام داده است که لازم است دو چندان شوند.

 

معماری گفت: در طول این چند سال خدمت در شهرستان لنده همواره هدفم ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی بوده است و در این راه برای حفظ جان شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکرده ام و اگر در این سال ها با کسی بد رفتاری شده است از همین رسانه حلالیت طلبیده و بدانید که تنها هدفم حفظ جان مردم بوده است.

 

گفتنی است دوره خدمتی سرگرد دانا معماری در شهرستان لنده رو به اتمام است که در همین جلسه نیز از همه مردم طلب حلالیت کرده است.

انتهای پیام/

,

 

وی افزود: کم عرض بودن خیابان امام خمینی(ره) و پارک خودروها در طول روز در دو طرف این خیابان به خودی خود عاملی برای ترافیک در ساعت خاص در سطح شهر شده است.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده تصریح کرد: ایجاد سرعت کاه در برخی خیابان های شهر بهترین وسلیه برای کاهش حجم خسارت درون شهری است که متاسفانه به دلیل عدم استاندار سازی این سرعت کاه ها از سوی شهرداری باعث نارضایتی مردم شده است.

 

وی افزود: عدم توجه به درخواست های پلیس راهنمایی و رانندگی در این سال ها با مکاتبه بیش از 540نامه نشان گر این است که پلیس برابر قوانین تمام هشدارهای لازم را به مسئولان و شورای ترافیکی در خصوص مشکلات ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز داده است برخی از مصوبات اجرایی و برخی دیگر نیز چندین سال است که چشم انتظار اعتبارات است.

 

معماری اظهارکرد: عدم واریز هزینه جرائم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری لنده یکی از مشکلات اساسی در خصوص رفع برخی از موانع ترافیکی و حذف نقاط حادثه خیز است که امیدواریم مسئولان شورای ترافیکی استان هرچه سریعتر این مسئله را پیگیری نمایند.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده  تصریح کرد: مهمترنی نقاط حادثه خیز که به تازگی نیز آسفالت شده است خیابان های زیر سیل بند، جلوی دادگستری و جلوی دبیرستان برکت است که خطر هر لحظه خودروها و ساکنین آن ها را تهدید می کند.

 

وی تاکیدکرد: اصلاح ساختار هندسی برخی خیابان ها و میادین و نصب تابلو های هشدار دهنده از جمله مواردی است که شهرداری در گذشته و حال انجام داده است که لازم است دو چندان شوند.

 

معماری گفت: در طول این چند سال خدمت در شهرستان لنده همواره هدفم ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی بوده است و در این راه برای حفظ جان شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکرده ام و اگر در این سال ها با کسی بد رفتاری شده است از همین رسانه حلالیت طلبیده و بدانید که تنها هدفم حفظ جان مردم بوده است.

 

گفتنی است دوره خدمتی سرگرد دانا معماری در شهرستان لنده رو به اتمام است که در همین جلسه نیز از همه مردم طلب حلالیت کرده است.

انتهای پیام/

,

 

وی افزود: کم عرض بودن خیابان امام خمینی(ره) و پارک خودروها در طول روز در دو طرف این خیابان به خودی خود عاملی برای ترافیک در ساعت خاص در سطح شهر شده است.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده تصریح کرد: ایجاد سرعت کاه در برخی خیابان های شهر بهترین وسلیه برای کاهش حجم خسارت درون شهری است که متاسفانه به دلیل عدم استاندار سازی این سرعت کاه ها از سوی شهرداری باعث نارضایتی مردم شده است.

 

وی افزود: عدم توجه به درخواست های پلیس راهنمایی و رانندگی در این سال ها با مکاتبه بیش از 540نامه نشان گر این است که پلیس برابر قوانین تمام هشدارهای لازم را به مسئولان و شورای ترافیکی در خصوص مشکلات ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز داده است برخی از مصوبات اجرایی و برخی دیگر نیز چندین سال است که چشم انتظار اعتبارات است.

 

معماری اظهارکرد: عدم واریز هزینه جرائم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری لنده یکی از مشکلات اساسی در خصوص رفع برخی از موانع ترافیکی و حذف نقاط حادثه خیز است که امیدواریم مسئولان شورای ترافیکی استان هرچه سریعتر این مسئله را پیگیری نمایند.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده  تصریح کرد: مهمترنی نقاط حادثه خیز که به تازگی نیز آسفالت شده است خیابان های زیر سیل بند، جلوی دادگستری و جلوی دبیرستان برکت است که خطر هر لحظه خودروها و ساکنین آن ها را تهدید می کند.

 

وی تاکیدکرد: اصلاح ساختار هندسی برخی خیابان ها و میادین و نصب تابلو های هشدار دهنده از جمله مواردی است که شهرداری در گذشته و حال انجام داده است که لازم است دو چندان شوند.

 

معماری گفت: در طول این چند سال خدمت در شهرستان لنده همواره هدفم ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی بوده است و در این راه برای حفظ جان شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکرده ام و اگر در این سال ها با کسی بد رفتاری شده است از همین رسانه حلالیت طلبیده و بدانید که تنها هدفم حفظ جان مردم بوده است.

 

گفتنی است دوره خدمتی سرگرد دانا معماری در شهرستان لنده رو به اتمام است که در همین جلسه نیز از همه مردم طلب حلالیت کرده است.

انتهای پیام/

,

 

,

وی افزود: کم عرض بودن خیابان امام خمینی(ره) و پارک خودروها در طول روز در دو طرف این خیابان به خودی خود عاملی برای ترافیک در ساعت خاص در سطح شهر شده است.

,

 

,

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده تصریح کرد: ایجاد سرعت کاه در برخی خیابان های شهر بهترین وسلیه برای کاهش حجم خسارت درون شهری است که متاسفانه به دلیل عدم استاندار سازی این سرعت کاه ها از سوی شهرداری باعث نارضایتی مردم شده است.

,

 

,

وی افزود: عدم توجه به درخواست های پلیس راهنمایی و رانندگی در این سال ها با مکاتبه بیش از 540نامه نشان گر این است که پلیس برابر قوانین تمام هشدارهای لازم را به مسئولان و شورای ترافیکی در خصوص مشکلات ترافیکی و رفع نقاط حادثه خیز داده است برخی از مصوبات اجرایی و برخی دیگر نیز چندین سال است که چشم انتظار اعتبارات است.

,

 

,

معماری اظهارکرد: عدم واریز هزینه جرائم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری لنده یکی از مشکلات اساسی در خصوص رفع برخی از موانع ترافیکی و حذف نقاط حادثه خیز است که امیدواریم مسئولان شورای ترافیکی استان هرچه سریعتر این مسئله را پیگیری نمایند.

,

 

,

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده  تصریح کرد: مهمترنی نقاط حادثه خیز که به تازگی نیز آسفالت شده است خیابان های زیر سیل بند، جلوی دادگستری و جلوی دبیرستان برکت است که خطر هر لحظه خودروها و ساکنین آن ها را تهدید می کند.

,

 

,

وی تاکیدکرد: اصلاح ساختار هندسی برخی خیابان ها و میادین و نصب تابلو های هشدار دهنده از جمله مواردی است که شهرداری در گذشته و حال انجام داده است که لازم است دو چندان شوند.

,

 

,

معماری گفت: در طول این چند سال خدمت در شهرستان لنده همواره هدفم ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی بوده است و در این راه برای حفظ جان شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکرده ام و اگر در این سال ها با کسی بد رفتاری شده است از همین رسانه حلالیت طلبیده و بدانید که تنها هدفم حفظ جان مردم بوده است.

,

 

,

گفتنی است دوره خدمتی سرگرد دانا معماری در شهرستان لنده رو به اتمام است که در همین جلسه نیز از همه مردم طلب حلالیت کرده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه