اخبار داغ

سرپرست مدیریت روابط کار استان خبرداد؛

شناسایی مشاغل سخت و زیان آور در اردبیل

شناسایی مشاغل سخت و زیان آور در اردبیل
سرپرست مدیریت روابط کار استان اردبیل از شناسایی مشاغل سخت و زیان آور در اردبیل خبرداد و گفت: از تعداد ۳۸ فقره پرونده تعداد ۱۶ عنوان شغلی بعنوان مشاغل سخت و زیان آور در اردبیل شناسایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، بختیار پاکمزد، سرپرست مدیریت روابط کار استان اردبیل در چهاردهمین جلسه تجدید نظر بررسی مشاغل سخت و زیان آور تعداد ۳۸ فقره پرونده که شامل ۹۴ کارگاه مورد رسیدگی قرار گرفت که تعداد ۱۶ عنوان شغلی سخت و زیان آور تشخیص داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی گفت: به استناد آئین نامه و دستور العمل‌های اجرایی مشاغل سخت و زیان آور، کمیته تجدید نظر تشخیص و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور در این اداره کل اقدام به احصاء مشاغل سخت و زیان آور می‌ کنند.

,

پاکمزد ضمن تاکید بر تلاش نهاد‌های ذیربط در ایجاد وحدت رویه در خصوص اجرای آئین نامه مشاغل سخت و زیان آور در استان تصریح کرد: وحدت رویه در روند اجرای این آئین نامه موجب ایجاد رضایتمندی کارگران، تسریع و تسهیل در امور رسیدگی به پرونده‌ها و از همه مهمتر جلوگیری از اتلاف منابع و زمان بررسی پرونده‌های ارجاعی به کمیته‌های بدوی و تجدید نظر تشخیص و تطبیق مشاغل سخت و زیان آو راستان می‌گردد.

,

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در پایان سخنان خود به جنبه‌های گوناگون مشاغل سخت و زیان آور اشاره کرد و گفت:آئین نامه سخت و زیان آور تنها مربوط به موضوع بازنشستگی نمی‌گردد بلکه جنبه‌های گوناگون دیگری نیز دارد که از جمله آن‌ها استاندارد سازی کارگاه‌ها و سالم سازی محیط کار از آلاینده‌های مضر و خطرناک توسط کارفرمایان با همکاری بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نهاد‌های همکار عضو شورای عالی حفاظت فنی است.

,

وی تصریح کرد:اجرای آئین نامه بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان آور در جهت صیانت از سلامت جسمی و روانی بیمه شدگان است، 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه