اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور تأکید کرد؛

شهدایی که با حسرت از آنها یاد می کنیم عند ربهم یرزقونند

شهدایی که با حسرت از آنها یاد می کنیم عند ربهم یرزقونند
مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: امروز همه شهدایی که با حسرت از آنان یاد می کنیم در قهقهه مستانه شان عند ربهم یرزقون هستند؛ چرا شهدا شهید شدند ؟ چون خدا گلهای خاصی را انتخاب می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛صبح امروز سومین جشنواره رسانه های برتر استان کرمان با حضور سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امیر خوراکیان معاون شورای عالی فضای مجازی کشور،مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه کشور به همراه جمعی از مسئولین استان و اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی در مصلی امام علی (ع) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 6500 شهید استان کرمان گفت: در جمع هایی که نام شهدا باشد نمی توانم غیر از شهدا چیزی بگویم.

,

وی با اشاره به اینکه رفتن شهدا مانند ایستادن در کویر می ماند، افزود: برد و کار اصلی را شهدا کردند بنابراین صحبت جز از شهدا بیهوده است و همه اگر خیلی برنده شویم شهید از دنیا برویم.

,

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور خاطرنشان کرد: امروز همه شهدایی که با حسرت از آنان یاد می کنیم در قهقهه مستانه شان عند ربهم یرزقون هستند؛ چرا شهدا شهید شدند ؟ چون خدا گلهای خاصی را انتخاب می کند.

,

وی با بیان اینکه خداوند برخی از جان ها را می خرد، اظهار کرد: شهدا متفاوت بودند و راهشان درست بود و ارتباط شان با خدا خاص بود پس ما نیز گزینه ای به جز ادامه دادن راه آنها را نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه