اخبار داغ

گزارشی از یادواره ی شهدا رسانه کرمان؛

از خطوط عاشقانه بر کاغذ تا حضور با صلابت در جنگ نرم

از خطوط عاشقانه بر کاغذ تا حضور با صلابت در جنگ نرم
در راستای کنگره ی 6500 شهید استان کرمان امروز جمعی از فعالین فضای مجازی استان کرمان گرد هم امدند تا برای ترسیم نقشه راه آینده با هماهنگی بیشتر گام بردارند و با شهدا هم دل شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛یک به یک آمدند، آنهایی که مهمان بودند بر شهدای رسانه کرمان...

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان,

روبروی میهمانان، عکس های شهدای رسانه کرمان نقش بسته بود که با لبخندشان سلاممان میکردند و بر حضورمان خوش امد می گفتند.

,

همسران و مادران شهدا نیز میهمان بودند، همان هایی که در عرصه ی جنگ دفاع مقدس  دل به خواست همسرشان دادند و دل سپرده به یاد آنها سال ها به انتظار نشستند و بر این دوری، صبوری را مشق کردند.

,

همان ابتدا قرآن بود که مثل همیشه جان و روح را آرام و ذکر صلوات را میهمان کلاممان کرد.

,

, ,

یادواره ای برای یاد کردن و نام بردن از مردان عرصه ی مقاومت و ایستادگی تا شاید سرآغازی شود برای ما که آغازی دوباره گیریم برای زندگی و بندگی...

,

گوشه ای از این مراسم هنرمندی نشسته بود.  عاشقانه خطوطی را بر کاغذ می کشید، می خواست او نیز یاد شهدا را پر رنگ نگه دارد  و تصویرشان را به یادگار بکشد.

,

, ,

 

,

از او پرسیدم هدفت چیست؟  لبخندی زد ، حتی سرش را بالا نیاورد، همانطور که طراحی میکرد گفت: آمده ام گره بزنم بند بند دلم را با هریک از خطوطی که برای تصویر شهدا می کشم. این تنها توانم است برای یاد کردن شهدا...

,

جمعیت با گذر زمان بیشتر از پیش شده بود.

,

, ,

سخنرانان یک به یک به ایراد سخنرانی پرداختند یکی از سخنرانان نوید خوبی داد، خوراکیان معاون شورای عالی فضای مجازی کشور  گفت " اکنون توییتر منشا خبر سازی ها است و ما شاهد موفقیت روز افزون جوانان انقلابی در این عرصه هستیم، بطوریکه محاصره ی تبلیغاتی دشمن در توییتر را توانستیم بشکنیم"

,

, ,

خبر خوب او خبر از آن داشت که جوانان و نوجوانان امروز در ادامه ی راه شهدا اکنون در فضای مجازی و در جنگ نرم توان خود را نشان داده اند و شیرینی را مهمان کاممان کرده اند.

,

قرار بود که از خانواده های شهدا تقدیر شود، یک به یک نامشان را بردند، به احترامشان ایستادند و به یادشان ذکر صلوات فرستاده شد.

,

, ,

 

,

, ,

, ,

مراسم به پایان رسید اما این برای مدعوین پایان راه نیست بلکه آغازی است برای آن که گاممان را محکم تر و با صلابت تر برداریم...

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه