اخبار داغ

تحولات میدانی شمال سوریه؛

شماری از عناصر تروریستی در اثر حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه به هلاکت رسیدند+ نقشه میدانی

شماری از عناصر تروریستی در اثر حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه به هلاکت رسیدند+ نقشه میدانی
شماری از عنصر گروه‌های تروریستی موجود در شمال سوریه در اثر حمله گسترده توپخانه ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ توپخانه ارتش سوریه در تازه‌ترین حملات خود، عملیات جدید و گسترده‌ای را علیه پایگاه‌ها و مواضع تروریست‌های جبهه النُصره آغاز کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

خبرگزاری «سانا» سوریه اعلام کرد: توپخانه ارتش سوریه بعد از دریافت اطلاعات دقیق، حمله گسترده و وسیعی را علیه مواضع تروریست‌های جبهه النُصره در مناطق شرقی دشت الغاب ازجمله «الزیارة، قبر فضة و الشریعة» واقع در شمال غرب استان حماه انجام دادند که در جریان این حمله شماری از تکفیری‌ها ازجمله «ابو عمر الکردی» به هلاکت رسیده است و شماری نیز زخمی شده‌اند.

,

هم‌زمان گروهی از عناصر تروریستی موجود در محور شهرک «الاربعین» واقع در شمال استان حماه، قصد حمله گسترده به مواضع ارتش سوریه در ایستگاه‌های ورودی روستای «الجبین» را داشتند که توسط رزمندگان شناسایی شدند.

,

رزمندگان سوری بعد از شناسایی تروریست‌ها با آن‌ها درگیر شدند و موفق شدند بعد از چند ساعت درگیری، حمله را به‌طور کامل خنثی کنند و شماری از آن‌ها را کشته و زخمی کنند.

,

در محور شمالی استان رزمندگان سوری همچنین بعد از رصد دقیق تروریست‌ها، مواضع و پایگاه‌های آن‌ها را در روستاهای «خربه ناقوس، الجنابره، تل الصخر» و شهرک «الزیاره» مورد هدف قراردادند و خسارت‌هایی را به تجهیزات نظامی و عناصر تکفیری وارد کردند.

,

هم‌زمان با درگیری بین ارتش سوریه و تروریست‌ها در مناطق شمال شرقی لاذقیه، شمال و شمال غرب حماه، شرق ادلب و غرب و جنوب غرب حلب، مذاکرات بین «ایران، روسیه و ترکیه» در خصوص مناطق تحت اشغال تکفیری‌ها در شمال کشور همچنان ادامه دارد.

,

بخش وسیعی از منطق شمالی و شمال غربی استان حماه و مناطق جنوبی و جنوب شرقی و جنوب غربی استان ادلب، تحت اشغال گروه‌های وابسته به هیات تحریرالشام است که مهم‌ترین اعضای این گروه را تروریست‌های «جبهه النصره، کتائب العزه، حزب الترکستانی و …» تشکیل می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه