اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) مطرح کرد؛

تکرار حماسه 25 آبان ماه سال 61 اصفهان در 27 بهمن ماه امسال/ از تروریست ها در هر نقطه ای که باشند انتقام می گیریم

تکرار حماسه 25 آبان ماه سال 61 اصفهان در 27 بهمن ماه امسال/ از تروریست ها در هر نقطه ای که باشند انتقام می گیریم
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه اصفهانی‌ها همیشه در صحنه‌های انقلاب اول بوده، هستند و خواهند بود، گفت: تصاویر ۲۵ آبان ۶۱ را در تشییع ۳۷۰ شهید مشاهده کنید پس از ۳۶ سال این تصاویر در ۲۷ بهمن ماه ۹۷ تکرار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجتبی فدا در گفت و گو با صاحب نیوز در حاشیه هقتمین روز شهادت مدافعان امنیت انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا انتقام از عوامل حادثه ترویستی سیستان و بلوچستان و شهادت ۲۷ پاسدار محدود به خاک ایران است، اظهار کرد: نه، این انتقام هر جایی میتواند باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیو,

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: زمانی که فرمانده کل سپاه پاسداران گفتند که انتقام می‌گیریم، ما نمی‌توانیم نظر دهیم، از جایگاهی گفتند انتقام می‌گیریم که در هر جایی می‌تواند باشد، گروه‌های ترویستی همه جای دنیا پراکنده هستند و ظرفیت جمهوری اسلامی ایران در حال مبارزه با ترویست ها است و این صحنه انتقام می‌تواند هر کجا باشد.

,

وی افزود: اولیت اول ما با تروریست‌هایی است که این حادثه و شهادت ۲۷ نفر از بهترین‌ها را رقم زدند، جمهوری اسلامی ایران در جاهای مختلف با حضور مستقیم مانند مرز‌ها، کمک مستشاری و در قالب پشتیبانی از جبهه مقاومت انجام می‌دهیم.

,

سردار فدا بیان کرد: اصفهانی‌ها همیشه در صحنه‌های انقلاب اول بودند، هستند و خواهند بود، تصاویر ۲۵ آبان ۶۱ را در تشییع ۳۷۰ شهید مشاهده کنید پس از ۳۶ سال این تصاویر در ۲۷ بهمن ماه ۹۷ تکرار شد و این تشییع دست کمی از آن تشییع ندارد.

,

وی با بیان ما حضور و پشتیبانی مردم این استان را در جبهه‌های هشت ساله دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی را دیدیم، تصریح کرد: مردم اصفهان در روزهای آغازین دهه پنجم هم خوش درخشیدند، این انقلاب از روز پیروزی تا امروز با خون شهدا آبیاری شده است.

,

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) خاطرنشان کرد: این شهادت ها ظرفیتی را ایجاد کرده است که ملت ایران آماده‌تر از گذشته در راه آرمان‌های انقلاب و خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و گام دوم انقلاب هم که بیانیه اخیر امام خامنه‌ای بود با خون این جوانان اجرایی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه