اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

منشور "گام دوم انقلاب" خط سیر رسالت و مسئولیت علاقه‌مندان به انقلاب است

منشور "گام دوم انقلاب" خط سیر رسالت و مسئولیت علاقه‌مندان به انقلاب است
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: همه وظیفه داریم که گام دوم انقلاب را همه جانبه برداریم و حوزه علمیه قزوین در پیگیری منشور آینده انقلاب و چشم انداز انقلاب از بقیه نهادها سبقت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(پنج شنبه) در برنامه کوهنوردی خانوادگی طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه قزوین اظهار کرد: بسیار جای خرسندی دارد که در این برنامه خدمت فرزندان جامعه طلبگی بودیم، فرزندان بانشاط و دوست داشتنی طلاب و خانواده‌های محترم آنها و اساتید گرامی حوزه علمیه در این حرکت زیبا حضور داشتند که بسیار کار ارزشمندی بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: باید این زمینه در بین طلاب حوزه علمیه و خانواده‌های آنها فراهم باشد که در چنین برنامه‌هایی دور هم جمع شوند و علاوه بر آشنایی با یکدیگر از فضای بانشاط کوهنوردی و برنامه‌های ورزشی بهره‌مند شوند. 
,
,
 
,
, ,

امام جمعه قزوین اذعان کرد: مهمترین دغدغه امروز طلاب باید توجه به شروع دهه پنجم انقلاب و آغاز عرصه جدیدی در رشد و توسعه کشور باشد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اذعان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران 40سالگی خود را پشت سرگذاشته و در دهه پنجم باید آماده برگزاری جشن پنجاه سالگی انقلاب شویم، در این شرایط رهبر معظم انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب، خط سیر رسالت و مسئولیت علاقه‌مندان به انقلاب را معرفی کردند. 
,
,
,
,
 
,
, ,

وی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب به گام دوم انقلاب این است که در حوزه‌های مختلف همچون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، رسانه، دانشگاه، دانش و تکنولوژی باید قدم‌های جدی برداشته شود و با انتشار این بیانیه شاهد برداشته شدن برخی قدم‌ها در برخی از حوزه‌ها هستیم. 
,
,
 
,
, ,

عابدینی اذعان کرد: همه وظیفه داریم که گام دوم انقلاب را همه جانبه برداریم و با برنامه ریزی، اتحاد و همدلی تلاش کنیم حوزه علمیه قزوین در پیگیری منشور آینده انقلاب و چشم انداز انقلاب از بقیه نهادها سبقت بگیرد. 
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه