اخبار داغ

مسئول ورزش بانوان استان قزوین:

55تیم در جشنواره "فراغت بانوان با ورزش" شرکت کردند

55تیم در جشنواره "فراغت بانوان با ورزش" شرکت کردند
مسئول ورزش بانوان استان قزوین گفت: طی یک ماه گذشته در باشگاه‌های ورزشی و انجمن‌های ورزشی برای حضور خانواده‌ها در مسابقات اطلاع رسانی صورت گرفت و ۵۵تیم اعلام آمادگی کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ نخستین جشنواره بزرگ فراغت بانوان با ورزش در مرحله شهرستانی در سالن پاسارگاد برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

ندا پاکدامن در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزویناظهار کرد: طرح "فراغت بانوان با ورزش" یکی از ۱۴طرح ملی وزارت ورزش و جوانان در حوزه معاونت ورزشی است و با هدف توسعه نشاط، سلامت و حضور ورزش در بطن خانواده و با اعضای مختلف خانواده برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده از اعضای بانوی خانواده‌ها تشکیل شده و اعضای هر گروه از ۷رشته اعلام شده ۵رشته را برای رقابت انتخاب می‌کنند که مسابقات نیز به‌صورت ایستگاهی بوده و در هر ایستگاه به یک رشته اختصاص دارد. 

مسئول ورزش بانوان استان قزوین ابراز کرد: این جشنواره امروز در شهرستان‌های قزوین و آبیک، هفته آینده در تاکستان و هفته گذشته در البرز برگزار شد. 
,
,  صبح قزوین,
,
,
,
,
 
,
, ,

وی افزود: تیم‌های منتخب شهرستان‌ها هفته آینده در مسابقات استانی به رقابت می‌پردازند و در نهایت به مسابقات کشور اعزام می‌شوند. 

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین عنوان کرد: امید است با توجه ویژه و جدی مادران به عنوان ارکان اصلی خانواده، بتوان نسبت به توسعه سلامت ذهن و روان و جسم اقدام کرد؛ به میزانی که این طرح‌های ملی مورد توجه خاص قرار گیرد اثر مثبتی در سلامت جامعه به همراه خواهد داشت. 

وی ادامه داد: طی یک ماه گذشته در باشگاه‌های ورزشی، هیئت‌های بسکتبال، بدمینتون، بومی و محلی، والیبال و انجمن‌های ورزشی برای حضور خانواده‌ها در مسابقات اطلاع رسانی صورت گرفت و ۵۵تیم برای حضور در بازی‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. 

پاکدامن بیان کرد: امیدواریم برگزاری این دست برنامه‌ها باعث حضور جدی ورزش در سبد خانواده‌ها و تاثیرگذاری در خانواده‌ها و جامعه شود. 

وی ابراز کرد: علاوه بر این جشنواره، طرح‌های سنجش ساختار قامت دختران و زنان روستایی، جشنواره پیرامید، ورزش‌های تطبیقی محله محور ویژه بانوان گروه‌های خاص از جمله طرح‌های اجراشده ورزش بانوان است.

مسئول ورزش بانوان استان قزوین افزود: طرح بانوان گروه‌های خاص شامل جانبازان و معلولین، نابینایان، ناشنوایان، بیماران خاص، سالمندان، کودکان و زنان باردار بود که با حضور گسترده برگزار شد. 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

وی عنوان کرد: طرح فراغت بانوان با ورزش برای نخستین بار برگزار شد که طرحی ادامه دار خواهد بود و امید است به‌واسطه انجام این طرح‌ها اتفاق خوبی در ورزش استان اتفاق بیفتد. 
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه