اخبار داغ

گلایه مادر شهید لرستانی از گرانی ها/ مسئولان پشت میزنشین برای مردم قدمی بردارند

گلایه مادر شهید لرستانی از گرانی ها/ مسئولان پشت میزنشین برای مردم قدمی بردارند
مادر شهید امیدیان گفت: مسئولین در جهت رفع گرانی قدمی برای مردم بردارند چراکه مردم ما قانع هستند اما از وابستگی و بردگی متنفرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک اواسط کوچه به منزلی رسیدیم که پیرزنی عصا به دست دم در ایستاده بود به رسم احترام سلام کردیم و چند کلامی با او هم صحبت شدیم بین حرف هایش از هیبت و خوشرویی و غیرت پسری گفت که سال ها پیش برای دفاع از وطن و اسلام به جبهه های جنگ رفت وبعد از مدتی پیکر بی جانش را برای او آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

پیرزن، مادر شهید مسعود امیدیان بود که در بین کوچه های مزین به نام شهدا سراغش را می گرفتیم با دعوت مادر به خانه ایی رفتیم که دیوارهایش را با قاب عکس های از پسرش پر کرده بود.

,

 

,

مادر از روزهایی گفت که مسعود تحصیلات ابتدایی را در دبستان سعدی به اتمام رسانید و به دلیل فقر مالی از ادامه تحصیل باز ماند و خود مشغول کار شد.

,

 

,

دوران نوجوانی و جوانی مسعود با روزهای پر تب و تاب انقلاب و جنگ تحمیلی گره خورده بود؛ مسعود نمی توانست نسبت به ظلم و جور حکومت پهلوی بی تفاوت باشد و بعد از انقلاب هم نتوانست در مقابل جنایت های حکومت دیکتاتور صدام و هم پیمانانش سکوت کند از این رو راهی جبهه های جنگ شد تا از مرز و دین و اعتقادات الهی خود دفاع کند.

,

 

,

آن زمانی که دشمن بعثی کشور را آماج هجوم ناجوانمردانه خود قرار می دهد مسعود در لبیک به امام (ره) به جبهه های ایثار و عشق می رود و به علت شجاعت  وصف ناپذیرش عضو واحد اطلاعات و عملیات تیپ 15 امام حسن (ع) و لشگر 57 لرستان می شود تا این که درتاریخ 14 خرداد 64 در هورالهویزه در درگیری با دشمن بعثی شهید می شود.

,

 

,

مادر شهید مسعود امیدیان -شهدا خرم آباد1

, مادر شهید مسعود امیدیان -شهدا خرم آباد1,

 

,

مادر شهید امیدیان با اشاره به این که شهدا برای دفاع از اسلام رفتند گفت: ما هدفی جز اسلام، تکریم و ترویج شعائر و ارزش های الهی نداریم، جوان امروز می تواند با تفکر اسلامی تمامی قله های پیش رفت را طی کند.

,

 

,

وی افزود: گلایه ما از آن مسئولی است که در حکومت اسلامی پشت میز ریاست نشسته اما راه امام (ره) و شهدا که چیزی جز اسلام نیست را فراموش کرده است.

,

 

,

این مادر شهید گفت: مسئولین در جهت رفع گرانی قدمی برای مردم بردارند چراکه مردم ما قانع هستند و از وابستگی و بردگی متنفر هستند.

,

 

,

امید که بتوانیم با تمسک به راه امام و شهدا و پیروی از رهنمون های رهبری در مسیر جهانی شدن اسلام و تشکیل و تحقق تمدن نوین اسلامی گام های استوار و محکمی برداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه